Skip to main content

Goedenavond,

 

Ik ben recent verhuisd en heb mijn KPN box 12 meeverhuisd. Ik ben van een DSL aansluiting adres naar een glasvezel adres gegaan. Ik heb sinds het aansluiten zeer sporadisch snel/bruikbaar internet. Via de wifi en de kabel is het vaak 15mb/s met een abbo van 200mb/s. Vaak valt het ook weg. Ik heb al verschillende internet kabels geprobeerd van de glasvezel aansluiting naar modem maar niks helpt. Iemand enig idee waarom bekabeld en wifi niet werken?
Ik heb de stappen van de wifiverbeteraar al doorlopen (2 keer). Herstart en reset is gedaan, vervolgens wordt er verwezen naar het feit dat ik een wifiversterker heb besteld. Dit helpt alleen niets bij dit probleem (gezien bekabeld ook niet goed werkt). Bijgevoegd een foto van de aansluiting en de snelheidstest op kabel. Issue is op meerdere apparaten (laptops/telefoons). 

aansluiting
​​​​​​
snelheidstest met kabel

 

Hi @Joostover en welkom op het forum! Gek dat de verbinding daar zo traag is en top dat je zelf al een hoop hebt geprobeerd! 

Heb je het glasvezelpunt ook al eens stroomloos gemaakt (voorzichtig met de kabels) 2 minuten gewacht en deze weer aangesloten? Ik ben benieuwd of dit gaat helpen. 

Zo niet, laat het weten! Dan pak ik het verder met je op.