Skip to main content

Er is mij een WiFi versterker verkocht want dat werkt perfect werd gezegd, en het helpt geen zak! Morgen monteur op bezoek. Ik heb 200mbps als ie de 50 haalt is het veel. Ik ben benieuwd maar baal er verschrikkelijk van. De rekening loopt wel volledig door en die 149 euro voor die versterker kan zo de sloot in.

Dan heb je iets niet goed gedaan of hij is kapot.  Je hebt de ronde witte? Je hebt er 2?


Branden het lampje groen? Welke Experiabox heeft u? Heeft u glasvezel? 


@JRV1 welke WiFi versterker heb je? Deze soms:

Of zijn het deze:

 


Aan de prijs te zien zouden het waarschijnlijk 2 SuperWifi's zijn.


Aan de prijs te zien zouden het waarschijnlijk 2 SuperWifi's zijn.

Ik denk het ook, maar ik wil het gewoon zeker weten. :wink::thumbsup_tone2:


Goedemorgen @JRV1. Ik snap dat je hier van baalt maar ik moet ook eerlijk zeggen dat een draadloze snelheid van 50 Mbit/s heel erg netjes is. De snelheid waarvoor je een contract afsluit, heeft altijd betrekking op de snelheid die je met een bekabelde verbinding haalt. Wanneer je draadloos gaat werken, verlies je nu eenmaal altijd snelheid. Als ik het goed begrijp, is er gister een monteur bij je langs geweest; wat is hier verder nog uitgekomen? Heeft hij er misschien voor kunnen zorgen dat je Wi-Fi nog wat sneller is geworden?


De snelheid is ook nog afhankelijk van het apparaat waarmee je test natuurlijk. 

Oudere mobiele telefoon, laptop met slechte netwerkkaart etc heeft allemaal invloed op de resultaten.

Maar 50 Mbit/s op (ik neem aan) de 2.4 Ghz band is gewoon heel erg netjes. 


Reageer