Skip to main content

KPN heeft een oplossing voor mijn wegvallende Wifi in delen van de woning: Super Wifi.  Deze oplossing wordt gratis aangeboden aan nieuwe klanten. Ik heb weliswaar een kortingsaanbod van KPN ontvangen voor super Wifi versterkers, maar vind  dat dit toch geen klantvriendelijk aanbod is voor een al jaren trouwe en overigens ook tevreden klant. Geen reden overigens om over te stappen, maar kom op KPN ik had toch echt iets anders verwacht 

Hallo @Henk vd W,

Dit is een welkomstaanbod voor nieuwe klanten zoals u ook ooit een korting hebt gekregen toen u bij KPN klant geworden bent. Het jaarlijks aanbieden van kortingen/superwifipunten aan 1,2 miljoen klanten is geen beginnen aan. Want dan zal voor elke klant de prijs gigantisch stijgen en dan is het dus min of meer sigaar uit eigen doos. Het is jammer, maar weinig aan te veranderen helaas.


Dag Chris, dank voor je antwoord. Ik snap dat verhaal van die sigaar uit eigen doos natuurijk wel , maar het voelt niet goed . KPN kan naast promotieacties voor nieuwe klanten ook loyaliteitsaanbiedingen voor trouwe klanten bieden. Hoe dan ook,  ik ga de SuperWifi met (loyaliteit?)korting bestellen en hoop dat Wifi dan overal in huis goed werkt.


Reageer