Skip to main content
Vraag

Trage wifi: circa 20 Mbps

  • June 16, 2020
  • 5 reacties
  • 163 keer bekeken

De wifi is op alle verdiepingen in ons huis traag. Ca 15-20 Mbps. Dit is met meerdere telefoons en tablets getest met speedtest.net. De bekabelde verbinding geeft circa 70 mbps, dat is prima voor ons.

 

Via de wifi-manger alle stappen nagelopen, maar dit gaf geen verbetering.

 

Gebeld met de klantenservice: na 25 minuten ben ik afgehaakt omdat er niet genoeg personeel is aangenomen om mijn basis vraag te beantwoorden.

 

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • June 16, 2020

Heeft u Wi-Fi versterkers? Waar heeft u het modem staan? Wat is de uitkomst van de wifi manager?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 16, 2020

We hebben 2 devolo 550 versterkers, modem in de kelder, maar wel tegen de houten vloer van de verdieping erboven. Wifi manager zegt:  we sturen een monteur, maar niet hoe wat wanneer etc.

Internetten doe je bekabeld maar ook draadloos. Tijden veranderen..


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • June 16, 2020

Dus u probeert  wifi uit de kelder draadloos naar boven te brengen als ik het goed begrijp? 


Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Welkom op het KPN Forum Frank! Loopt de manager dan vast wanneer je dan een afspraak probeert te maken? Anders kun je toch het beste even bellen zodat er een afspraak gemaakt kan worden.


Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • June 29, 2020

We hebben niets meer van je gehoord @Frank Rood dus ga ik ervan uit dat het via een andere weg is gelukt. Anders weet je ons te vinden!