Skip to main content

Ik heb last van trage wifi. rond de 40mbs. nadat ik de wifi analyzer heb gedaan kom ik op slechts 25 mbs. ik heb versterkers maar zelfs gewoon in de woonkamer op 3 meter afstand van het modem is de verbinding nog niet goed. telefonisch geprobeerd contact op te nemen met 0800 0402 maar die lijn ligt eruit.

wat kan ik nog meer doen?

@Alex D  Volgens mij is de klantenservice gewoon bereikbaar via 0800-0402. Maar je kunt ook chatten met de klantenservice via Contact en klantenservice | KPN  klik op item internet en dan op "ik heb een andere vraag of wil graag kontakt" hier naar beneden scrollen, vind je de chat.


@Alex D  Volgens mij is de klantenservice gewoon bereikbaar via 0800-0402. Maar je kunt ook chatten met de klantenservice via Contact en klantenservice | KPN  klik op item internet en dan op "ik heb een andere vraag of wil graag kontakt" hier naar beneden scrollen, vind je de chat.

ik heb ze ondertussen te pakken gekregen. vaag verhaal. 1 versterker zou niet werken. maar op die versterker heb ik ook de tv zitten en die werkt gewoon. heb ook gewoon wifi op die etage. enfin, ik kijk het morgen nog even aan anders bel ik ze wel weer. thanks voor de reactie in ieder geval


@Alex D Welkom op ons Forum! Wat gek dat je in een lege lijn terecht kwam toen je ons belde. Mocht je er niet uitkomen, dan denken wij graag met je mee hier. In dat geval zijn we benieuwd naar hoe je netwerk eruit ziet.

Bijvoorbeeld:

Welk modem heb je?
Heb je één of meerdere versterkers? 
Zijn dit Experia Wifi's (zwart vierkant), Super Wifi's (rond wit) of een ander/ouder type? 

Laat maar weten wat je voorkeur heeft. 


We hebben niets meer van je gehoord, dus ik neem aan dat je het via onze klantenservice geregeld hebt. Anders weet je ons te vinden :) 


We hebben niets meer van je gehoord, dus ik neem aan dat je het via onze klantenservice geregeld hebt. Anders weet je ons te vinden :) 

op de benedenverdieping is het weer enigszins stabiel hoewel ik niet de indruk heb dat de wifi analyzer veel heeft gedaan 

ik heb een medewerker gesproken, die gaf aan dat 1 versterker op de 1ste etage geen verbinding had. en dat hij hem niet kon zien. op de versterker mist wel 1 ledje maar ik heb goede wifi en tv verbinding daar. Dus ik laat het maar zo. Toch heb ik het idee dat het wifi signaal minder is geworden tov 1,5 jaar geleden terwijl er qua aansluiting of iets dergelijks niets veranderd is.


De Wi-Fi analyser doet ook niets. Daarop kan je alleen zien hoe druk het in jouw omgeving is wat Wi-Fi betreft. De Wifimanager kan wel wat voor je betekenen.  Dat je Wi-Fi signaal minder is geworden zou kunnen gewoon omdat er veel meer Wi-Fi in de lucht zit.  Zonder Wi-Fi versterkers is het bijna onmogelijk om goed Wi-Fi in het hele huis .


Ik bedoelde ook de manager Joep. Wat me opviel dat ie daarna juist minder werd. Ondertussen weet ik hoe ik van kanaal kan wisselen en dat werkt

 

 


Ik vraag  me dan toch af of het allemaal wel goed zit. Ik wissel nooit van kanaal en het werkt allemaal perfect. Ziet je netwerk er uit zoals ik heb omschreven?