Skip to main content
Ben een paar dagen nu lid van KPN, maar mijn WIFI is ontzettend traag.

Verschijdenen test uit gevoerd maar geen verbetering.

Heeb een experia v10A wat moet er gedaan worden om dit probleem op te 😣lossing



*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid



Jammer dat een reset niet heeft geholpen. Als jouw verbinding niet optimaal is en je hebt een WiFi versterker nodig, dan zou onze WiFi tuner dit moeten aangeven. Zou je deze WiFi tuner tool eens willen doorlopen? Je krijgt hiermee ook andere tips om de kwaliteit te verbeteren of je krijgt het advies om een wifi-versterker te nemen. Om te bepalen wat jouw huis nodig heeft, doorloop je een aantal stappen via de Wifi Tuner. Het is belangrijk dat je de site opent op een mobiel, tablet of laptop waarmee je door het huis kunt lopen. Ik ben benieuwd naar het resultaat.
Goede middag Marina,



dit is het resultaat van de wifi tuner

Je wifi is nog niet verbeterd

Dan gaan we je een oplossing op maat bieden. We hebben nog maximaal drie vragen voor je.

Maak je gebruik van Wifi Versterker(s)?



Balen, het is niet gelukt

Dan is je probleem lastiger dan we dachten. We lossen het graag voor je op zodat jij het maximale uit je wifi kan halen.

Heb je een Wifi Versterker gekregen?

Probeer deze dan bekabeld aan te sluiten. Bij de bedrade variant gaat niets van het signaal verloren en krijg je bijvoorbeeld op zolder de snelheid die in jouw huis beschikbaar is. Zonder draad kan wat signaal verloren gaan, waardoor de snelheid en het bereik vaak duidelijk minder is.

Ondersteuning

We gaan samen op zoek naar de beste oplossing voor jouw wifi probleem.https://about:blankBezet

Ondertussen zouden deze tips kunnen helpen


Hoi @CorD, Dat schiet dus ook niet op. Ik stuur je een privébericht over het vervolg wat ik in gedachten heb. Zou je op dat bericht willen reageren?
Hoi @CorD, Hoe gaat het nu met je nieuwe wifi versterker?
Hallo Marina, het gaat iets of wat beter inplaats van 37 naar 45 download.

Maar dat is voor mij voldoende.



Bedankt Marina
Hoi @CorD, Fijn dat je al verbetering ervaart. Je kunt de WiFi tuner nogmaals doorlopen nu je een WiFi versterker hebt. Als het goed is komen er dan nog meer tips uit, waarmee je voor verbetering kunt zorgen. Als je nu tevreden bent, kun je het er natuurlijk bij laten. Mocht je toch nog andere vragen hebben, kun je jouw vraag hier altijd weer plaatsen.

Reageer