Skip to main content

Al weken proberen wij de Wifimanager te bereiken omdat onze Wifi traag is (20). Steeds krijg je te zien, nadat je ingelogd bent: Oeps, er schijnt dat er iets mis is gegaan. Probeer het over een aantal uren nog eens…….HOE kom je in godsnaam in contact met die Wifimanager?????

 

Hoi @An en Frank . Welkom op het forum.

Wat hinderlijk dat je steeds maar niet op die website kunt komen.  Werk je met een pc/laptop? Of probeer je het op de telefoon? Welke browser gebruik je?

Soms komt het omdat er nog oude gegevens aan je MijnKPN zijn gekoppeld. Dat is ook de moeite waard om even te controleren.


Hoi Erwin, bedankt voor je antwoordje. Mijn man probeert het op zijn telefoon, ik op de laptop. We gebruiken de ene keer Chrome, de andere keer Edge. Geen van allen lukt het. In Mijn KPN zie ik geen gegevens die niet meer zouden kloppen, dus ik weet het echt niet waarom het niet lukt...


@An en Frank  Heb je misschien meerdere vaste producten gekoppeld in MijnKPN? Bijvoorbeeld Digitenne en hussel/alles-in-een ?


@An en Frank  Heb je misschien meerdere vaste producten gekoppeld in MijnKPN? Bijvoorbeeld Digitenne en hussel/alles-in-een ?

Mocht dat zo zij, of er is nog een oud klantnummer gekoppeld dan zal de wifi manager niet goed werken.