Skip to main content

Ik heb de experiabox v10a. Ook heb ik vrijdag mijn nieuwe iPhone 14 Pro Max ontvangen. Ik weet niet of het de telefoon modem combi is, maar sinds vrijdag is de wifi op mobiel enorm traag. Zo traag dat webpagina’s een tijd nodig hebben om plaatjes of knoppen te tonen.

 

ik heb mijn modem al 3x gerest maar kom niet verder. Ook de wizard biedt mij geen reele opties. Die wil dat ik mijn andere wifi apparaten maar uitzet ondanks dat dit eerder niet nodigwas.

 

Tijdens meting in de wizard was mijn snelheid eerst 2mbit/ en nu is de max 160 a 170 met een 1gbit glasvezel. Het lijkt er ook op dat de snelheid niet stabiel blijft.

Mijn vrouw heeft ook sinds enkele dagen traag internet met haar iphone se 2020.

 

 

Ik hoop dat hier nog enige hulp of suggesties opkomen.

Hi @WillemB1987, waar raar dat de snelheid van de wifi van het ene op het andere moment zo gekelderd is 🙁 Ik kan me niet echt voorstellen dat dit te maken heeft met je iPhone14, maar we zullen toch alles even bij langs gaan!

De traagheid, ervaar je die op ál je apparaten? Of alleen op de mobiele telefoons? Wat gebeurt er als de iPhone 14 niet verbonden is met de wifi, is het dan op andere apparaten weer sneller?


Om 1 of andere reden lijkt de verbinding na het weekend beter. Voor nu lijkt het dus opgelost. Het is mij een raadsel wat het geweest is.


Ah, heel fijn dat het nu weer beter lijkt @WillemB1987 😃

Laten we er maar van uit gaan dat het ook goed blijft nu!