Skip to main content

Goedemiddag,

 

Al jarenlang zijn we klant bij KPN.

Vanochtend dankbaar gebruik gemaakt van de service van KPN om een monteur langs te sturen om WIFI te optimaliseren.

Prima service, top geregeld.

 

Lang verhaal kort: om op elke etage de optimale 100 MB WIFI ontvangst te verkrijgen, hebben we twee super WiFi punten moeten aanschaffen a €149,-- 

 

Alleen: nu zie ik dat als je als nieuwe klant bij KPN binnenkomt, je deze twee super WiFi punten gratis krijgt!

Is dat niet een beetje oneerlijk t.o.v een jarenlange vaste klant?

Dan kan ik beter weer over gaan stappen naar ZIGGO want daar krijgt iedereen 3 smart WiFi boosters gratis. Maar dat willen we helemaal niet. We zijn erg tevreden bij KPN alleen worden vaste klanten vaak vergeten.

 

Wij zitten met Internet, vaste telefonie, TV (€107,82) en 1 mobiele telefoon (€39,--) bij u en betalen€ 146,82 per maand, dus zijn een prima klant!

 

Graag hoor ik van u wat u voor ons kunt betekenen.

 

Geert Coopmans

Klantnr (...) 

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

goedemiddag Geert uit Almere. dat doen ze niet. u heeft in het verleden ook een cadeau gehad  .als ze dat zouden doen  gaat bij iedereen het abonnement geld om hoog .maar ik begrijp uw wel .ikzelf ben ook al jaren bij kpn 😉


Nieuwe klanten krijgen al vele jaren een welkomstkorting. Daar is niets bijzonders aan. Nu kunnen ze die welkomstkorting inwisselen tegen de SuperWiFi's. Ze krijgen dan dus geen korting. In feite betalen ze die SuperWiFi's met hun welkomstkorting.

Bestaande klanten krijgen geen korting meer. Vroeger wel, toen kon je elk jaar verlengen met korting, als je maar brutaal genoeg was. Want eigenlijk dat natuurlijk ook niet de bedoeling. Sommige klanten deden dat elk jaar. Andere klanten niet, die kwamen er dan later achter dat ze wel heel veel korting misliepen. Wat natuurlijk ook weer de nodige ontevredenheid opleverde. Daarom is KPN er helemaal mee gestopt. Bij andere providers is het niet veel anders. Bij Ziggo krijg je ook alleen maar welkomstkorting of versterkers als nieuwe klant. Daarna niet meer.


Wij zitten met Internet, vaste telefonie, TV (€107,82) 

Daar zal dan ook nog wel FOX Sports ofzo bij zitten zeker? En nog meer? Of meerdere tv ontvangers? Want anders kom je zomaar niet aan 107 euro.


Je had ook via de functie "Verbeter je wifi” van de KPN Thuis app op je slimfoon kunnen kijken of je Wi-Fi benedenmaats was; in dat geval zou je wellicht in aanmerking gekomen zijn voor twee gratis ExperiaWifi's. 


Hi Geert, goed dat je even aan de bel trekt! Ik snap je gedachtegang heel goed hierin. Het antwoord op je vraag is al mooi gegeven door @cornelis48 en @Nick83. In het verleden heb je zelf als nieuwe klant kunnen profiteren van een welkomstkorting of een vergelijkbaar voordeel. Dit bieden we nog steeds aan voor nieuwe klanten nu. Als je WiFi-signaal niet goed is, dan kun je gebruik maken van ons WiFi Manager zoals @Henk2304 al benoemd. Dit hebben we voor onze vaste klanten geïntroduceerd. Daarmee doe je twee metingen en kan er wellicht een gratis Experia WiFi als oplossing worden geboden. Het grote voordeel van SuperWiFi ten opzichte van de Experia WiFi is dat je de SuperWiFi niet bekabeld hoeft te verbinden met je modem. 


Hoi Geert, ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Als trouwe klant zie ik de welkomstgeschenken voorbij vliegen. Helaas voor allen die klant blijven niet.

Waarom geen trouwe kortingsbonnen  of  aanbiedingen zoals bij de ANWB.


Dat zal een keuze zijn. Alle providers werken zo en laten we eerlijk zijn we weten toch allemaal dat we kortingen etc allemaal zelf betalen.


Als trouwe klant zie ik de welkomstgeschenken voorbij vliegen. Helaas voor allen die klant blijven niet.

Waarom geen trouwe kortingsbonnen  of  aanbiedingen zoals bij de ANWB.

Jij hebt toch ook een actievoordeel gehad toen je klant werd. Uiteindelijk betalen we dat soort voordeeltjes allemaal zelf door (extra) verhogingen van de abo-prijs.