Skip to main content

Ik wil graag mijn thuis internet abonnement ongewijzigd laten (200 MBps) maar mijn televisie abonnement opzeggen. In 'Mijn KPN' kan ik mijn TV alleen opzeggen, als ik ook mijn internet downgrade naar 100 of 50 MBps. Dit lijkt mij toch een vreemde sitautie, en ik zou graag horen hoe ik dit kan oplossen,

 

Groeten

Hallo @DominicDirkx ,

Die keuze is gewoon mogelijk bij KPN Hussel. Het kost jou dan 50 euro per maand. Heb je nog geen KPN Hussel? Dan kun je via Mijn KPN Overstappen op KPN Hussel.

 

 Lukt het niet?, bel dan naar 0800-0402. 
 

Zo werkt het huidige KPN Hussel : 

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten. Kies bijvoorbeeld voor 0, 1 of 2 tv’s en kies zelf of je deze tv’s wil upgraden naar 4K of niet. Daarnaast bepaal je zelf of je NetflixSpotify (Family), FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten wil afnemen. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!
 


Dat is heel fijn dat het kan, maar als ik inlog krijg ik niet de opties te zien in jouw screenshot. Hier is het beeld wat ik krijg bij 'abonnement wijzigen':

 

Alleen als ik de 50 of 100 Mbit/s optie kies krijg ik een tweede blok met 'Kies Opties', waar ik ook het TV abonnement kan opzeggen:

Graag zou ik horen hoe ik hierin mijn TV kan opzeggen, terwijl ik mijn 200 Mbps abonnement behoud. En ik heb weinig behoefte om eerst een uur in de wachtrij te staan, dus ben niet van plan te bellen en zou graag hier een antwoord ontvangen. Het liefst zou ik dit via e-mail afhandelen, maar jullie klantenservice e-mail adres kan ik nergens vinden, als het bestaat…

 

Groeten


Ok @DominicDirkx ,

Ik begrijp hieruit dat je al KPN Hussel hebt. Online jouw pakket wijzigen lukt niet en in bellen heb je geen zin. 
 

Dan heb je met de chat een alternatief. Want KPN is niet bereikbaar per e-mail. 
 

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 


Hallo, 

 

Bellen vind ik geen probleem, een lange tijd in de wacht zitten wel. Als ik ergens een terugbelverzoek kan indien zou dit ook prima zijn. In plaats van mij van het kastje naar de muur te sturen, zou je gewoon antwoord kunnen geven op mijn vraag?

 

Als jij geen medewerker bent van KPN, excuus, hopelijk krijg ik dan van hun binnenkort een antwoord

 

Groeten,

 

Dominic


Ik ben inderdaad geen medewerker van KPN maar ik probeer je wel te helpen. 
 

KPN doet niet aan terugbellen, je zult moeten wachten in de wachtrij op 0800-0402. Of de chat proberen. 
 

Een andere optie is langslopen bij een KPN winkel. 


Of wachten totdat hier op het forum een KPN medewerker reageert...


In dat geval, hartelijk dank voor de hulp, en excuses voor de botte toon. Ik was in der veronderstelling dat je een KPN medewerker was, en in dat geval was een directer antwoord fijn geweest.

Ze boffen bij KPN dat mensen als jij dit doen, en hun gratis werk uit handwn neemt!

Onderhand heb ik de app gedownload, daar kon ik het wel regelen.