Skip to main content

Ik heb tv en internet besteld 2 weken geleden maar heb nog niks binnne gehad. Hoelaat duurt dat nog

Hi @Karel1985, goed dat je jouw vraag hier stelt. Als je een aanvraag voor internet en tv hebt ingediend, dan ontvang je hier binnen 24 uur per mail een bevestiging over. Het installatiepakket ontvang je uiterlijk 3 dagen voor de oplevering van het signaal. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. We helpen je graag verder! 


Hoi ik heb mijn tv en internet binnen gehad. Maar nu kan ik het niet aansluiten omdat de glasvezel kabel bij de voordeur uit de grond steekt. Het is nou al 2 maanden dat de Nieuwe kabel de grond uit steekt en nog niet is aangesloten dus ik kan nou niks aansluiten. 


Hi @Karel1985,

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik even met je mee hoe het precies zit met je aansluiting!


Ik heb het net ingevuld adres enzo. Gr karel


Bedankt @Karel1985!

Ik zie dat er op de 5e een monteur in is gepland, nadat je hier zojuist contact over hebt gehad. Laat je weten of die monteur het goed werkend achterlaat? :slight_smile:


Hoe is het gegaan met de monteur @Karel1985? Als ik je verbinding bekijk, lijkt alles nu in orde te zijn. Is dat ook hoe jij het ervaart?