Skip to main content

Mijn tv en internet doen het alle 2 niet Ik heb toen net het stappenplan al gedaald maar het werkt nog niet internet doe ik het al een hele tijd niet aan de tv hij doet het ook niet je kunt mij bellen op *********** Ik hoop dat het snel opgelost is het is morgen alweer eerste kerstdag gesloten als ik helemaal geen tv heb je hebt mijn nummer je kunt mij bellen

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hoi @Staan 
Je zult zelf moeten bellen met het gratis nummer 0800 0402
Of chatten via www.kpn.com/service (ik heb een andere vraag en wil graag contact > naar chat)

Beide opties ma-vr tussen 08:00 - 20:00. zat. - 17:00 en zondags gesloten

 


Voor storingen kun je toch 24 uur bellen.:wink:


Voor storingen kun je toch 24 uur bellen.:wink:

De TS kan inderdaad altijd een poging wagen.
Nee heb je, ja kun je krijgen :yum:


Voor storingen kun je toch 24 uur bellen.:wink:

De TS kan inderdaad altijd een poging wagen.
Nee heb je, ja kun je krijgen :yum:

Hallo @huistijger  voor storingen is KPN 24/7 bereikbaar.

 


Welkom op ons Forum @Staan! Zo te horen heb je geen diensten. Bij storingen ben je het snelste geholpen via onze klantenservice. Zij kijken direct met je mee en zoeken samen naar een oplossing. Hier kan een reactie even op zich laten wachten.  Mocht je toch graag wensen dat wij met je meekijken, dan kan dat natuurlijk. In dat geval hebben wij je gegevens nodig. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer is voldoende. 

Hoor graag!:snowman2::christmas_tree: