Skip to main content

Geachte KPN (medewerkers), 

Op 3 augustus zouden wij internet en interactieve tv van jullie ontvangen. Dit is zonder overleg of enige communicatie vanuit jullie verzet naar 7 augustus. Doordat wij gingen verhuizen hebben wij hierdoor twee weken lang zonder internet en tv gezeten. Ik heb meerdere malen met jullie gebeld of de datum niet weer naar voren kon worden gehaald, dit was niet mogelijk volgens jullie. normaal gesproken bieden jullie gratis MB's opsturen om de tijd te overbruggen. Dit was ook niet mogelijk omdat de vorige bewoner nog iets had lopen bij jullie. Toen ik nog een keer gebeld had werd er gezegd dat ik mijn abonnement opgezegd zou hebben. Dit bleek echter om de oude bewoner te gaan. Ook bij het aanvragen van de nieuwe hussel is het een en ander fout gegaan. Zo stonden mijn telefoonnummer en die van mijn huisgenoot niet samen in een hussel. vandaag kon ik eindelijk het internet aansluiten en de tv. Was er in dit huis geen voedingsadapter aanwezig voor het glasvezel kastje. Echter blijken jullie over zo'n kabel niet in jullie winkels te beschikken……. Nog steeds niets aan kunnen sluiten. Een kennis van ons had zo'n kabel over, dachten we daarmee uit de voeten te kunnen lukt het niet om 3 tv's aan te kunnen sluiten (draadloos). Al met al heb ik een nieuwe hussel voor 3 televisies waarvan er maar één werkt! Nu kregen wij de optie om nieuwe dvs aan te schaffen, of terwijl nog meer kosten te maken….! Daarnaast blijkt na een meting ons internet veel langzamer te zijn dan het geen waar ik voor betaal. Wat een service….????

Beste @J.Prinsen, welkom! Wat een verhaal! En dan moet je ook nog zo vreselijk lang wachten op een reactie van mij. Excuses hiervoor! De datum wordt door het systeem ingepland. Onder andere op basis van de monteursplanning. Wij kunnen de aangegeven datum inderdaad niet naar voren halen, ontzettend vervelend! 

 

Voor wat betreft de tv-ontvangers:  we adviseren inderdaad altijd om deze bekabeld aan te sluiten. Op het moment dat je ervoor kiest dat niet te doen, kan je gebruik maken van Draadloze verbindingssets. Deze kosten zijn dan wel voor jou. Dit is een eenmalige investering waar je zelf een keuze voor moet maken. 

 

Als laatste het internet: die zou niet langzamer moeten zijn dan waar je voor betaalt. Hoeveel zouden wij op jouw adres bieden? En waar komt de speedtest op uit? Gaat dit dan om bekabeld internet of wifi? In geval van de wifi, zou je onze Wifi Manager eens kunnen doorlopen.

 

Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? We helpen je graag.