Skip to main content

Ik heb sinds een dag of 2 hetzelfde probleem, de tv ontvanger is als enige aangesloten op de Experiabox, zit verder niks tussen. Er is gisteren een monteur voor langs geweest en die heeft de boel op zijn manier gereset, leek goed te gaan maar een uur nadat hij geweest is weer hetzelfde probleem op de tv en het wegvallen van het internet (wat in deze tijd met het oog op veelal thuiswerken van groot belang is). In het rapport van de monteur werd het volgende aangegeven:

Een repro uitgevoerd en de verbinding is stabiel, itv valt niet meer weg of fout code te zien. Wifi check gedaan 20dn en 30up.

Op zijn telefoon en tablet kon je zien dat de verbinding niet stabiel was voordat hij de repro had uitgevoerd en na uitvoering wel maar dat was helaas van korte duur. Nu nogmaals contact gehad met kpn hierover en na een meting die op afstand uitgevoerd was werd er ineens aangegeven dat het misschien iets met de bekabeling te maken zou kunnen hebben. Dit lijkt me sterk aangezien de monteur dit niet heeft kunnen constateren en er met de bekabeling niks is veranderd!

Hoi @JustinL, welkom. 

Wat balen dat de manier van resetten van de monteur maar van korte duur was. Nu kijk ik graag eens mee met je wat ik hier nog in kan betekenen. Zou je jouw profiel willen voorzien van gegevens. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik eens meekijken. Mocht je een sms hebben gehad met een telefoonnummer en een code, dan wil ik je vragen daar contact mee op te nemen.Â