Skip to main content

Beste Alexandra,

lk heb hetzelfde probleem als Hilko1755, maar bij mij werkt een harde reset niet. Hoe los ik dit op?
groeten,

Admin: Reactie afgesplitst van dit topic en eigen topic voor je aangemaakt

Hallo @ArjanJW 

 

Je kan proberen om je TV via de WPS functie te koppelen, je moet dan eerst WPS aanzetten op het modem en dan binnen 2 minuten je TV via WPS aanmelden, dat laatste doe je dus op de TV zelf.

Hieronder hoe je WPS op de laatste 3 modellen modems aanzet:

Voor de Box 12:

WPS (zijkant, bovenste knop)

Wifi instellen met WPS? Druk dan meer dan 2 seconden op de WPS-knop. Je hebt 2 minuten de tijd om je apparaat via WPS te koppelen.

 

Voor de V10:

WPS (zijkant, bovenste knop)

Hiermee kun je apparaten verbinden met de wifi zonder het wachtwoord te hoeven invullen. Druk  2 seconden op de WPS knop. Je hebt dan twee minuten de tijd om je apparaat via WPS te verbinden.

 

Voor de V10A:

WPS / Wifi (zijkant)

Hiermee kun je apparaten verbinden met de wifi zonder het wachtwoord te hoeven ingeven. Druk 2 seconden op de WPS knop aan de zijkant. Je hebt dan twee minuten de tijd om je apparaat via WPS te verbinden.

Deze zelfde knop is ook te gebruiken om de wifi aan of uit te zetten. Druk hem daarvoor 10 seconden in. Het wifi lampje gaat dan aan of uit om aan te geven dat het gelukt is. 


Hoi @ArjanJW en welkom op het forum! Heeft de tip van @GeSp geholpen? 


Dank voor jullie reacties. Ik heb de tv uiteindelijk maar aan een vaste internetkabel gekoppeld, dat werkt. Geen Samsung tv meer voor mij in de toekomst.


Fijn dat dit in elk geval werkt. đŸ˜„ Graag gedaan en bedankt voor het terugkoppelen!Â