Skip to main content

Gdmi in juny wilik abbo verlengen en wil vragen of er n leuke aanbieding is weer voor 1 jaar??? Tv en internet?

Hoi @Jolletje5858, helaas kan ik je thuis abonnement niet voor je verlengen. Of een nieuwe korting aanbieden
Als je inlogt in je MijnKPN kun je daar altijd even kijken of je huidige contract nog bij je past


Waarom krijgen trouwe klanten geen aanbod zoals die nu geldt, maar nieuwe klanten wel? Ik vind dat raar, en je biedt hiermee geen service richting je huidige klanten. Op deze manier duw je ze eigenlijk van je af, en dwing je ze min of meer om over te stappen. Wat ik nu ook ga doen. Heel jammer.


Waarom krijgen trouwe klanten geen aanbod zoals die nu geldt, maar nieuwe klanten wel?

Wat is het nut daarvan? Die zijn al klant. Wat is het nut van iedereen elk jaar korting geven? Dan kan KPN net zo goed gewoon de prijs omlaag doen.

Ik vind dat raar, en je biedt hiermee geen service richting je huidige klanten. Op deze manier duw je ze eigenlijk van je af, en dwing je ze min of meer om over te stappen.

De meeste klanten doen dat niet.

Wat ik nu ook ga doen. Heel jammer.

Dan bent u niet echt een trouwe klant 😉


Dat vind ik echt een belachelijke opmerking! Ik ben al bijna 10 jaar klant bij KPN, zowel mobiel als thuis. Maar het is geven en nemen hè Nick. Ik ga niet onnodig te veel betalen omdat mijn huidige provider nieuwe klanten wel korting biedt, maar mij als TROUWE klant de volle pond laten betalen. Je kan me zoveel vertellen maar dit is onzin wat je verkondigd. 


Dat vind ik echt een belachelijke opmerking! Ik ben al bijna 10 jaar klant bij KPN, zowel mobiel als thuis. Maar het is geven en nemen hè Nick.

Je bent gewoon klant hoor, je bent er niet mee getrouwd.

Ik ga niet onnodig te veel betalen omdat mijn huidige provider nieuwe klanten wel korting biedt, maar mij als TROUWE klant de volle pond laten betalen.

Gewoon de normale prijs. Die iedereen na de eerste 6 maanden betaald.

 


Nu geen klant meer dus 😉 

Ook geen ‘slapende’ klant, dat is de term die binnen de providers word gebruikt voor hoe jij het noemt ‘trouwe’ klanten die na 6 maanden de “normale” prijs betalen. Ik heb namelijk zelf zo’n 4 jaar bij KPN gewerkt. En ik word geen ‘slapende’ klant.
 

Maar Nick, slaap lekker!


Als je voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten dan is overstappen de beste oplossing.  Jij zal ook wel begrijpen dat iedere klant korting geven ten koste gaat van de dienstverlening.  Ik gun iedereen glasvezel en dan lever ik mn korting graag in zo dat het geld geïnvesteerd kan worden.  


Hallo @Phylicia1988 , voor 'trouwe' klanten wordt maandelijks wat gedaan, gewoon de mail in de gaten houden.

CC: @Nick83 


Tuurlijk zit er een heel verdien-model achter, welke het bedrijf ruimte geeft door te ontwikkelen en door te investeren. Maar gelukkig zijn er gewoon subsidies beschikbaar vanuit de EU voor ontwikkeling. Waaronder glasvezel, dus daar zou jij je korting niet voor hoeven inleveren. 😉


Hoe kan ik met KpN in contact komen.

Door mijn ziekte kan ik niet meer praten.

 

Kpn is toch een communicatie bedrijf?

En mi is de chat ook gesloten.

 

Ik zou graag mijn huidige tv abbo verlengen net korting!!!

 

En niet dat alleen de nieuwe mensen korting en cadeaus krijgen..

 

Denk is een x aan de AL betalende klant