Skip to main content

Goedendag,

Momenteel heb ik nog 2 arris vip 2952 ontvangers van +/- 6 jaar oud. Deze lopen regelmatig vast of moet ik opnieuw opstarten.

Is het mogelijk om deze te vervangen voor nieuwere modellen?

Ook heb ik een experia box v9 is hiervoor ook een nieuwer model te verkrijgen?

 

KPN ruilt geen werkende apparatuur zomaar om. Via deze link kan je de apperatuur zelf checken.

https://www.kpn.com/service/servicetools.htm

Zijn de problemen met je tv nog niet voorbij kan je proberen de software te verwijderen en opnieuw te installeren.

https://www.kpn.com/service/servicetools.htm

Als dit echt niet werkt, vul dan je gegevens aan in je profiel en medewerkers van KPN zullen op afstand een meting doen en met jou een passende oplossing zoeken.


Is het mogelijk om deze te vervangen voor nieuwere modellen?

Ook heb ik een experia box v9 is hiervoor ook een nieuwer model te verkrijgen?

Hallo @Gerrit85,

De ontvangers zijn nog steeds van deze tijd. De datum onder op de ontvanger is puur de datum dat de ontvanger geproduceerd is in de fabriek. De hardware van de 2014 versie is hetzelfde als de 2018 versie.  Als je echt problemen hebt dan kunnen ze worden vervangen voor hetzelfde type. Het snelste is om even te bellen met 0800-0402. 
De allernieuwste ontvangers zijn op dit moment alleen te krijgen als je het 4K pakket afneemt.  

Bedoel je met vastlopen dat ze ook echt vastlopen? Of dat de ontvanger ineens spontaan herstart? 
In het laatste geval, ben je recent overgezet naar de nieuwste software? Meld dan je problemen even in dit topic. Het spontaan herstarten is in onderzoek. 


Goedemiddag @Gerrit85 en welkom hier op het KPN forum :)

 

Leuk om te zien dat je ons via deze weg hebt weten te vinden! Ik zie dat @Jeroen Ruiter en @ChrisWissink  je al van antwoord hebben voorzien en daar kan ik me alleen maar bij aansluiten! Hopelijk weet je hiermee waar je aan toe bent. Mocht je nog verdere of aanvullende informatie nodig hebben dan hoor ik het graag van je.


Reageer