Skip to main content

Goedemorgen, 

Ik heb mijn abonnement gewijzigd naar alleen internet. Nu heb ik de 2 tv ontvangers los getrokken omdat ik deze moet terug sturen. Nadat ik dit gedaan heb is er geen werkend internet en WIFI meer. Hoe kan ik dit oplossen? 

Hallo @MarijeDaalman als je glasvezel hebt, de glasvezelkast even minimaal 2 minuten van de stroom halen en daarna herstarten.

Indien een DSL koper verbinding, de modem even een fabrieksreset geven, dat is dus niet simpel herstarten.

Daarna nog geen verbinding even gratis bellen met 0800 0402.

Succes.


Hoi @MarijeDaalman, welkom bij ons op het forum. Wat gek dat het internet niet meer werkte na het loskoppelen van de tv-ontvangers. Die doen namelijk niets met de internetverbinding. Mogelijk is er naast de tv-ontvangers ook iets anders losgekoppeld, wat hier meespeelt. Heb je de tips van Jan al kunnen proberen? Heb je ons al gebeld? Op je profiel zie ik geen gegevens staan, dus ik kan er verder niets over inzien.


@Jasper Hi Jasper, ik heb inmiddels de tips van Jan opgevolgd en ben telefonisch geholpen. Alles werkt weer :)


Dat is goed om te lezen, fijn dat het weer werkt!

Mochten we in de toekomst nog iets voor je kunnen doen, dan weet je ons te vinden.