Skip to main content
Beantwoord

Tv-ontvanger vervangen lukt niet

  • January 19, 2021
  • 2 reacties
  • 51 keer bekeken

Heden G4 modem voor buitengebieden geïnstalleerd en in werking gesteld door KPN, en dus moest ook de tv-ontvanger worden vervangen (waarom was mij niet duidelijk overigens). Leek geen probleem tot de plaats van de tv-ontvanger ‘woonkamer’ moest worden aangegeven en toen kreeg ik het bericht dat tv niet kon worden geactiveerd omdat er al een maximum aan tv-ontvangers stond! Maar die was juist vervangen en de software van de nieuwe was opgeladen. Wat is hier mis?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom bij ons op het forum @Oudgebouw. Het kan zijn dat de oude ontvanger, die vervangen werd door deze nieuwe, nog niet was afgemeld bij het abonnement en dat de foutmelding daardoor werd veroorzaakt. Is het inmiddels wel gelukt en kan je daar tv kijken? Als dat nog niet zo is kan je jouw forumprofiel volledig invullen (met alle serienummers van de ontvangers die je wilt gebruiken bij "Persoonlijke opmerkingen”) en daarna hieronder een seintje geven, zodat ik weet dat ik mee kan kijken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 26, 2021

Welkom bij ons op het forum @Oudgebouw. Het kan zijn dat de oude ontvanger, die vervangen werd door deze nieuwe, nog niet was afgemeld bij het abonnement en dat de foutmelding daardoor werd veroorzaakt. Is het inmiddels wel gelukt en kan je daar tv kijken? Als dat nog niet zo is kan je jouw forumprofiel volledig invullen (met alle serienummers van de ontvangers die je wilt gebruiken bij "Persoonlijke opmerkingen”) en daarna hieronder een seintje geven, zodat ik weet dat ik mee kan kijken.


Jasper van KPN
Moderator

Ik heb geen reactie van je gezien @Oudgebouw. Is het via een andere weg gelukt? Als we nog iets voor je kunnen doen horen we het graag van je.