Skip to main content

Mijn kastje wordt erg warm/ heet. Lijkt me gevaarlijke situatie. Nu probeer ik contact op te nemen maar dit heb ik na drie kwartier opgegeven. Dus nu maar even zo. Ik heb een Telfort abbonement maar ben al overgezet naar KPN? Zou ik een nieuw kastje kunnen krijgen?

 

Ander ding is dat de internet regelmatig uitvalt. Dan moet ik even wacht en naar een tijdje gaat het internet weer opstarten. Soms seconden soms minuten. Met thuiswerken is dit zeer lastig. 

 

Zowel het kastje als de router zijn al jaren in gebruik. Een lange vaste klant bij Telfort. Nu dus KPN

Over wat voor een kastje hebben we het?

Een TV ontvanger of de Experia Box?

Bel klantenservice op 0800-0402 en spreek in dat je Experia Box of TV ontvanger defect is.

Dat is de snelste weg.


Over wat voor een kastje hebben we het?

Een TV ontvanger of de Experia Box?

Bel klantenservice op 0800-0402 en spreek in dat je Experia Box of TV ontvanger defect is.

Dat is de snelste weg.

Je vraagt of ik meer dan een uur wil wachten om iemand te spreken? En de daarbij komende kosten. 

 


Je vraagt of ik meer dan een uur wil wachten om iemand te spreken? En de daarbij komende kosten. 

Het nummer is gratis en hier ben je misschien wel een paar dagen kwijt.


Het gaat om :

  1. merkloze kast met de nummer HMB2260 VZ : Deze wordt heet zelf als hij uit staat. 
  2. Experia box V8 : valt regelmatig internet uit. 

een bijkomende vragen zijn:

  • waarom jullie niet bereikbaar zijn? Nu 2 x keer meer dan 30 minuten in de wachtrij gestaan bij de servicelijn.
  • hoe kan het dat ik via de kpn FORUM naar de Telfort Forum wordt gestuurd ? Bij de Telfort Forum wordt gestuurd naar de KPN Forum. Omdat ik een klant ben van Telfort die is overgeschreven naar KPN?
  • Hoe is het mogelijk dat ik met een brandgevaarlijke situatie zit? En of geen TV heb en dat dit nu ruim een week duurt?

 

 


Je vraagt of ik meer dan een uur wil wachten om iemand te spreken? En de daarbij komende kosten. 

Het nummer is gratis en hier ben je misschien wel een paar dagen kwijt.

Uit welke wereld kom jij?

Je kan ook naar een andere provider stappen… Het is namelijk mogelijk (bijvoorbeeld Telfort) om gewoon snel geholpen te worden. Eye opener :)


Hoi @Heet kastje 

@wjb komt gewoon uit Nederland. Hij is klant net zoals ik.
Met een verschil, hij heeft veel kennis in huis over KPN en andere zaken.
Maar ja dat kan ook niet anders als je in Nederland woont.

En wat vriendelijkheid kost geen tijd, laat staan geld.:wink:

O, ja Overstappen kan en mag altijd.
Als je contract afgelopen is natuurlijk.

Veel succes, en heb nog een fijne avond.


Hoi @Heet kastje 

@wjb komt gewoon uit Nederland. Hij is klant net zoals ik.
Met een verschil, hij heeft veel kennis in huis over KPN en andere zaken.
Maar ja dat kan ook niet anders als je in Nederland woont.

En wat vriendelijkheid kost geen tijd, laat staan geld.:wink:

O, ja Overstappen kan en mag altijd.
Als je contract afgelopen is natuurlijk.

Veel succes, en heb nog een fijne avond.

Dank je Genetic ! Want succes heb ik echt nodig. Jij ook succes met het Bagatelliseren op deze forum!


Nou mensen ! Er lijkt een oplossing te zijn…..Het stekker moet de hele nacht van het stroom. Dan kan morgen protoculair gezien worden dat het kastje uit is geweest en geen verbinding is geweest. En dan is er een mogelijkheid om een nieuw kastje aan te vragen. Dit is het antwoord na 3 keer 45 minuten bellen. 

En de verbinding is het antwoord:

Dit kan komen doordat er iemand langs loopt en daardoor de WIFI verstoord. Ook als er een LAN verbinding is. Of dat de stroom misschien even uitvalt. Er zijn heel veel mogelijkheden maar een oplossing is er niet voor U meneer.

 

Maar nu begrijp ik ook waarom het zolang duurt bij de servicelijn……

wordt vervolgt…

Welkom in de wereld dit KPN heet


Hoi @Heet kastje, welkom op het KPN Forum. Excuses voor de late reactie. Het is momenteel erg druk en daarom kan het langer duren voordat ik op je bericht kan reageren. Wat @wjb aangeeft klopt, in dit geval kunnen we je sneller helpen via onze telefonische klantenservice. Ik lees dat het inmiddels gelukt is om contact te krijgen. Is het probleem inmiddels opgelost? Ik hoop van wel! 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid  


Reageer