Skip to main content
Beantwoord

Tv valt na bezoek monteur wederom weg en wifi is beroerd

• April 15, 2025
  • 10 reacties
  • 119 keer bekeken

Monteur 3 weken geleden geweest. Nu valt het terug in oude situatie. Tv valt wederom weg alles gereset. Modem en tv ontvangers. Wifi wordt niet gezien bij de “wifi verbeteraar”. 
jammer. 

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@T.G, wat jammer dat het na het monteursbezoek niet lang stabiel bleef. 😔 Goed dat je dit meldt. 

Je geeft aan dat je contact met ons wilt, dus ik raad je aan om een belafspraak met ons te maken. Mijn collega kan dit dan verder met je oppakken en de notities van de monteur doornemen. 
Hopelijk is er nu dan wel snel een oplossing in zicht. Laat je weten hoe het verloopt?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

• April 16, 2025

Wat is de monteur 3 weken geleden komen doen?

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 16, 2025

Nieuw kasje in de meterkast. Nieuwe wifi 6 punten en in de verdeelkast zat een verkeerd snoer wat het signaal door moest geven. Dus die ook vervangen. 
heeft het ook de daarop volgende weken perfect gewerkt. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 16, 2025

AV-TO-0001 storing. Tv wifi werken zeer slecht. 
zou ook niet weten hoe de kpn te bereiken is. Ik kan daar niets over vinden. Steeds via standaard vragen rondgeleid. Kom niet in contact. 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 17, 2025

Hi ​@T.G, wat jammer dat het na het monteursbezoek niet lang stabiel bleef. 😔 Goed dat je dit meldt. 

Je geeft aan dat je contact met ons wilt, dus ik raad je aan om een belafspraak met ons te maken. Mijn collega kan dit dan verder met je oppakken en de notities van de monteur doornemen. 
Hopelijk is er nu dan wel snel een oplossing in zicht. Laat je weten hoe het verloopt?

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 17, 2025

Opnieuw de boel naar fabr. instell gezet. Nog een aantal keren 1 vd 4 tv ontvangers gereset. Nog een aantal keren “bevroren” beeld gehad. Hopelijk blijft het beter. Lijkt weer goed te gaan. Ontvangers uit 2016. Weet niet of dat er mee te maken geeft. We zullen zien.
bedankt voor de info.  

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 19, 2025

Helaas niks werkt. Dagelijks modem opnieuw opstarten. Tv ontvangers blijven steken op 90%.  Via “mijn KPN” app wordt ik in een cirkeltje rondgeleid. Bij controle tv ontvangers reageert de app niet meer (bevriest). Via de link van ​@Sanne van KPN  voor een bel afspraak wordt ik weer via “mijn KPN” app in een cirkeltje rond geleid. Hoe kan ik daar iemand bereiken die mij wel kan helpen?

BVD

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Helaas niks werkt. Dagelijks modem opnieuw opstarten. Tv ontvangers blijven steken op 90%.  Via “mijn KPN” app wordt ik in een cirkeltje rondgeleid. Bij controle tv ontvangers reageert de app niet meer (bevriest). Via de link van ​@Sanne van KPN  voor een bel afspraak wordt ik weer via “mijn KPN” app in een cirkeltje rond geleid. Hoe kan ik daar iemand bereiken die mij wel kan helpen?

BVD

Hoi ​@T.G 

Je kunt de klantenservice van KPN ook gewoon zelf bellen, via telefoonnummer 0800-0402 of via 1200 vanaf een KPN mobiele aansluiting.

De tool voor een terugbel afspraak begrijpt niet altijd wat je precies wilt, waardoor je inderdaad niet verder komt, dat heb ik zelf ook al een aantal keer mogen ervaren.
Vandaar dat ik vanaf nu ook gewoon zelf bel met de klantenservice.

De openingstijden zijn:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag en feestdagen gesloten

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Jammer dat het niet gelukt is, dan is bellen inderdaad de volgende beste stap. Hopelijk kan mijn collega dit verder met je oplossen. 🤞🏻

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 24, 2025

Hoi even een update. Contact gehad en vandaag nieuw modem gekregen. Na 3 minuten wederom de 400 code. Was weg na een paar minuten en hoop dat het nu goed gaat.

PS ​@Michel.uit.Arnhem werkt ziggo ook met utp kabel of alleen coax? 
niet dat ik overstappen wil want ben wel tevreden maar gewoon nieuwsgierigheid. 

gr Ted

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@T.G 

Super fijn om te horen, dat je een nieuwe modem hebt gekregen vanuit KPN.
Die eerst na het installeren een foutcode gaf, maar die code verdween gelukkig na enkele minuten.
En ik hoop samen met jouw, dat deze het vlekkeloos blijft doen.

Ziggo heeft een combinatie netwerk van glasvezel en coax.
Bij Ziggo gaat glasvezel naar de wijkcentrale en de straatkasten, en van de straatkasten gaat er een coax-kabel naar elke woning in de straat.

Dus bij Ziggo sluit je het modem aan op een coax-kabel, en niet met een UTP kabel zoals bij KPN.