Skip to main content
Antwoord

TV valt uit en Wifi gaat plat. Modem moet elke dag opnieuw opgestart worden.

• May 6, 2025
  • 4 reacties
  • 73 keer bekeken

Ik wordt helemaal gestoord van het feit dat ik elke dag mijn modem moet resetten, normaal is de verbinding gewoon goed, maar als ik bv inlog in het modem gaat het vaak al fout. TV valt uit blauw scherm etc, Wifi ligt dan ook plat, wachten heeft meestal geen zin, als ik opnieuw opstart werkt het gelijk weer als een speer. Ik heb alles al geprobeerd, tig keer storingsmodule van KPN maar het probleem blijft

Beste antwoord door Denise van KPN

Geen slecht advies om telefonisch contact met ons op te nemen. Mijn collega kan jouw verbinding doormeten en je zo beter verder helpen. In plaats van zelf te bellen kan je ook een belafspraak maken. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 6, 2025

TV valt ook vaak  op blauw scherm als ik op laptop zit te internetten, heb mijn Wifi verbonden apparaten al sterk afgebouwd maar probleem blijft bestaan. TV is vast aangesloten. Heb geen rode lampjes of zo op modem.

RobertoHmst
Helper
Forum|alt.badge.img+3

Hoi, bel met 0900-0402 spreek in dat je een storing hebt en blijf even aan de lijn en je krijgt een HD medewerker, overleg wat je ervaart en vraag of de medewerker je modem uit leest, wellicht is je modem stuk of is er een probleem met je voeding, als je glasvezel hebt haal dan eerst even de spanning eraf en haal ook de spanning van je modem dan eerst NT verbinding laten maken en dan je modem weer op stroom aansluiten, dan heb je dat vast gedaan. Succes! 

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@jvbree 

Om te beginnen is het telefoonnummer van KPN 0800-0402 en begint dus niet met 0900.

Het is inderdaad verstandig om even telefonisch contact op te nemen met de storingsdienst van KPN, zodat de medewerker een lijnmeting kan verrichten op je glasvezel- of koperlijn tussen de wijkcentrale en je woonadres.
Als het daar ergens fout gaat, kan er een monteur op af gestuurd worden.

Ook zal de medewerker het KPN Modem uitlezen, om te zien of het fout gaat in het modem zelf.

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
Ik wil een medewerker spreken en na de tweede vraag (ik heb een) storing.

De storingsdienst is 24 uur per dag en 7 dagen per week direct telefonisch bereikbaar bij storingen of problemen, dus ook midden in de nacht.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Geen slecht advies om telefonisch contact met ons op te nemen. Mijn collega kan jouw verbinding doormeten en je zo beter verder helpen. In plaats van zelf te bellen kan je ook een belafspraak maken. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.