Skip to main content

In mijn woning heb ik op twee plaatsen een ptt aansluiting zitten (zo’n 4 pinnige stekker). Ik heb gisteren mijn router ontvangen en aangesloten met een gekochte adapter voor de aansluiting. Nu vroeg ik mij af, zowel op het aansluitpunt in de slaapkamer als in de woonkamer heb ik signaal en kan ik de router aansluiten voor internet. Kan ik dan gewoon zelf beslissen waar ik de router neerzet of moet ik dan nog iets in overweging nemen?

Waar je het modem neerzet is aan jou. Zorg er wel voor dat als je het modem in de woonkamer plaats je daar de kabel naar de slaapkamer loskoppelt.

Ook is het beter om de contactdoos te vervangen door een RJ11 aansluiting. Als er geen officieel israpunt zit dan kan je hiervoor KPN bellen.

Zoals het nu zit loop je een groot risico op storing/instabiel internet.

 


Waar je het modem neerzet is aan jou. Zorg er wel voor dat als je het modem in de woonkamer plaats je daar de kabel naar de slaapkamer loskoppelt.

Ook is het beter om de contactdoos te vervangen door een RJ11 aansluiting. Als er geen officieel israpunt zit dan kan je hiervoor KPN bellen.

Zoals het nu zit loop je een groot risico op storing/instabiel internet.

 

Bedankt voor de informatie, ga ik morgen even bellen . Een israpunt is helaas niet aanwezig namelijk. 


Reageer