Skip to main content

Goedemiddag, 

mijn vraag : Waarom wordt er en digitenne  18€ per maand en daarnaast ook 31,75  internet . Mijn vraag  klopt dit ? Kan ook nergens terug vinden op de rekeningen . Op mijn gebruik staat kosten van TV en Internet  31,75 . De 18€ zie ik nergens terug . 
 

Groet M de Jong.

U bent oud Telfort klant? Heeft u glasvezel? 


Klopt oud Telfort klant , nee geen glasvezel


Klopt oud Telfort klant , nee geen glasvezel

En u heeft naast de digitenne ook nog interactieve tv? Toch?


Nee volgens mij niet , kan geen programma’s terug kijken  oid


Volgens mij klopt dat wel, In het verleden was ik klant bij XS4all en toen kreeg ik ook een aparte factuur voor digitenne die gekoppeld was aan mijn abonnement 


Nee volgens mij niet , kan geen programma’s terug kijken  oid

Maar ... 

Op mijn gebruik staat kosten van TV en Internet  31,75 .

... u betaald hier voor tv en internet zegt u? Die € 31,75 is dus niet alleen voor internet?

U heeft alleen de digitenne ontvanger in huis? Geen andere ontvanger? 


Ja ik heb geen andere ontvanger .1 tv en 1 digitenne verder dus niets .


Een KPN medewerker moet er nog maar eens naar kijken  maar ik vermoed dat het klopt. De factuur voor digitenne zal wel naar een email adres gestuurd worden. Zou dat kunnen?


Ja klopt , per mail .  Telefonisch contact met KPN is nog niet zo eenvoudig 🤔🤔😂


Hoi @Loos, welkom bij ons op het forum. Telfort had geen Digitenne, als je dat wel afnam kwam dat altijd als een aparte KPN factuur. Als je ook interactieve tv had bij Telfort (koper, geen glasvezel) kon je daar een korting op krijgen. Wat je precies hebt en had is me nu nog niet duidelijk, je noemt zowel Internet als TV en internet. Zou je jouw forumprofiel volledig kunnen invullen en een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kan ik kijken wat ik over de abonnementen kan zien. 

Telefonisch contact is ook mogelijk, dat kan via 0800-0402 :slight_smile:


Heb de gegevens verzonden , hopelijk kun je er iets mee


Bedankt! Ik zie inderdaad dat jij Telfort internet en daarnaast Digtenne hebt. Dan is de Digitenne korting niet van toepassing. Dat is alleen het geval als je internet + interactieve tv afneemt. 


Dank voor je antwoord . Maar waarom krijg ik per maand 2 rekeningen ? 1 voor de abonnement kpn 18 € en een 

rekening van KPN van 31,75 ?  Groet Marian 


Dat komt doordat het 2 losse abonnementen zijn, Het (oud-)Telfort abonnement en het Digitenne abonnement, daardoor komen ze op verschillende facturen. Ik heb nu een verzoek voor je gedaan om de abonnementen samen te voegen, als dat lukt zal het worden samengevoegd op 1 factuur. Daar zal je nog een bericht over krijgen als dat lukt.


Hoi , sinds vandaag 26 mei opeens geen zenders meer . Alleen net 1. 2. En 3 😒.  Normaal gewoon alle netten 4  5  6 enz . Storing ??
 

groet Marianne 


Hoi @Loos, het samenvoegen van beide abonnementen is zo te zien al afgerond, dat betekent dat het nog maar op 1 factuur zal staan. Het kan zijn dat de zenders daarbij beïnvloed zijn. Is dat nu nog steeds zo, of is dat inmiddels weer hersteld? 

Als dat nog niet het geval is kan je deze stappen op onze site volgen: Waarom kan ik niet alle Digitenne zenders bekijken?. Zijn de zenders daarna weer te bekijken?


Nee helaas nog steeds niet . Krijg melding u hebt geen abonnement voor deze zender .groet Marian


Misschien toch maar weer terug naar de 2 rekeningen , nog steeds geen beeld . Alleen net 1 2 en 3 . .  Heel vervelend . 🤦‍♀️


Hallo Jasper , zou je me weer op 2 rekeningen kunnen zetten ?  Weet niet wat er is gebeurd maar heb nog steeds maar 3 netten ,

en daar baal ik ontzettend van ! 
 

groet marian 


Nee, terugzetten is niet handig. Het is beter om te zorgen dat het werkt. Daarvoor hoef je overigens niet meerdere keren te reageren, we zien je reactie. Hou er rekening mee dat dit geen chat is, maar een forum. Daardoor krijg je niet direct een antwoord, er kan wat tijd overheen gaan zoals je merkt. Als je sneller een reactie wilt kan je een chat starten of bellen met 0800-0402. 

Natuurlijk wil ik ook met je meekijken. Het CAS-ID van het Digitenne abonnement is meegenomen bij het samenvoegen, dus die zou actief geworden moeten zijn. Zou je voor de zekerheid jouw CAS-ID aan je forumprofiel kunnen toevoegen?


Ja snap ik , ik zit nu zonder tv ( zo Goed als) en daar baal ik van . Er is iets veranderd op de 1 of andere manier , waardoor ik nog maar 3 netten kan ontvangen . U snapt ook dat wel dat zoiets niet fijn is . Daar betaal ik uiteindelijk niet voor . Kan het nummer CAS niet vinden , staat niet op de rekening . 
groet Marian 


CAS staat op de sticker onderop de ontvanger.


Casper , 

nummer gevonden , ***

 

Admin: nummer verplaatst naar profiel


Dank je, @Loos. Deze komt ook overeen met het nummer dat wij hier zien. Dat is op zich goed, alleen geeft het systeem dat zorgt voor wat je kunt zien aan dat de ontvanger niet goed geactiveerd is. En daarom zie je nu alleen maar de NPO's. 

We kijken of we dit vandaag kunnen heractiveren, of dat het iets is waar een andere afdeling bij nodig is. In dat laatste geval moeten we helaas tot maandag wachten aangezien die afdeling in het weekend niet aanwezig is. Ik kom er later vandaag nog even op terug om te laten weten of het vandaag lukt of niet. 


't is gelukt, @Loos! De ontvanger is weer actief 🙂 Je zou al gelijk weer volledig beeld moeten hebben als je hem nu aanzet. Mocht je toch nog wat issues ervaren, doorloop dan het zenderzoeken even opnieuw.