Skip to main content
Vraag

Twee keer monteur geweest, maar nog geen diensten

  • June 16, 2020
  • 2 reacties
  • 38 keer bekeken

Goedemiddag, 
ik wil graag weten wat de de status van mijn installatie is. Er is al 2x monteur bij ons langs geweest (wat betekent dat ik moest al 2 keer half dagen werken, om thuis te zijn) en nog steeds geen internet. Ik zal gebeld woorden door de backoffice maar dat gebeurd niet. Dus ik zit al 3 weken lang zonder internet

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @Dmitrijs, welkom! Wat ontzettend vervelend dit. Ik zie dat er gisteren een ticket aangemaakt is, naar aanleiding daarvan zal je binnen drie werkdagen teruggebeld worden. Ik wil je verzoeken, ondanks dat ik absoluut begrijp dat je hier niet blij mee bent, om dit toch even af te wachten.


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ik zie dat je op dit moment nog steeds niet aangesloten bent, wat duurt dit lang :-(. Kan ik nog iets voor je betekenen hierin? Is er al wel contact geweest met een monteur?