Skip to main content

Na een brief met de belofte dat het internet 2x zo snel kan voor maar 5 euro per maand

Blijkt na meting dat er 17 Mbps bij kwam, na een bezoek aan de KPN winkel werd verteld dat niet hoger kon ivm de kabel die er ligt.

Wij vinden dit dus valse voorlichting, en nu blijkt dat ik nog een maand moet wachten voor ik er weer vanaf kan.

Je zou toch veronderstellen dat de  KPN toch wel weet dat zonder glasvezel dit niet te realiseren is.

Goedemiddag @eiting, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Twee keer zo snel, dan ga je wel uit van een behoorlijke verhoging inderdaad. Zo zou ik het ook interpreteren. Maar het hangt natuurlijk ook af van wat je nu haalt. Was dat 20Mbit/s en is het nu 40Mbit/s? Dan is het inderdaad het dubbele. Maar goed, dat gezegd hebbende kijk ik graag even mee hoe het precies zit! Wat kan je nu maximaal halen als je een bekabelde speedtest uitvoert? Dan kan ik dat vergelijken met wat er mogelijk is op jouw adres in combinatie met je abonnement. Daarvoor heb ik ook nog wat gegevens van je nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Geef even een seintje wanneer dat gelukt is, dan ga ik hier even achteraan om wat meer duidelijkheid te krijgen!


@eiting ik heb helaas niks meer van je gehoord. Kan ik nog wat voor je uitzoeken of is het inmiddels duidelijk geworden?


Mijn naam is Sietze Eiting  * klant nummer weet ik niet

*Admin: postcode in profiel gezet i.v.m. privacy.


Hi @eiting, welkom terug! Alleen aan de postcode heb ik niet zoveel helaas. Zou je in ieder geval nog je huisnummer in je Forum profiel kunnen noteren? :smile: Het klantnummer kan je vinden in de MijnKPN omgeving of op je factuur.


Reageer