Skip to main content

Wij gaan per 1 december verhuizen en komen tijdelijk in woonunits achter onze woning te staan. De huidige bewoonster blijft er echter nog uiterlijk 3 maanden wonen. We hebben beide een KPN alles in 1 abonnement. Kunnen wij ons huidige abonnement meenemen? Is dat mogelijk, 2 abonnementen op hetzelfde adres? Hoe gaat dat met de aansluiting?

Hallo @CindyO per huisnummer kan er maar 1 thuis-abo via koper of glas afgesloten worden. Op het andere adres zou dan een 4G-thuisabo van T-Mobile of een thuisabo van Ziggo aangesloten kunnen worden.

 


Je zult dus je thuis abonnement op moeten zeggen.

Hoe komt u in de unit aan elektriciteit? Dat sluit u gewoon aan op het huis? Op dezelfde manier kun je ook een utp kabel voor internet leggen. Deze sluit je gewoon aan op de Experiabox van de huidige bewoners en je hebt internet. Uiteraard in overleg natuurlijk. Ik hoop dat het een beetje snelle verbinding is.


Het is maar voor tijdelijk dubbel. We willen graag beide het abonnement houden, De huidige bewoonster neemt haar abonnement na een aantal weken mee naar haar nieuwe appartement en wij houden dan ons abonnement in de unit en later in het huis. Dit zou niet mogelijk zijn? We willen graag beide onze vaste telefoon houden.


Het kan gewoon niet. Ook niet tijdelijk. 

Als vaste telefoon het enige punt is: overweeg een voip provider. U houd dan hetzelfde nummer buiten KPN om. U schaft een ata aan. Dat is een kastje van 45 euro ofzo. Deze sluit u bekabeld aan op internet. En u sluit hier de telefoon op aan. Dan kunt u gewoon bellen en gebeld worden. Onafhankelijk van KPN.


Hoi @CindyO. Welkom op het KPN Forum. Gefeliciteerd met jouw nieuwe woning. Ik kan mij voorstellen dat je het liefst geen dag zonder internet/tv wilt zitten en het vaste telefoonnummer wil behouden. Helaas is het niet mogelijk om twee abonnenten te leveren op één adres, zoals hierboven al is aangegeven. Als je verder nog vragen hebt over het verhuizen van jouw diensten of voor het doorgeven van een verhuizing kan je het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402). Zij zullen jou dan doorverbinden met onze verhuisdesk. Het doorgeven van een verhuizing kan ook online in MijnKPN.