Skip to main content

DIT IS BELACHELIJK, hele leven klant van kpn maar nu 14 dagen t bellen en de medewerkers hangen gewoon weg op (omdat ik alleen zeg de service is slecht bij kpn) omdat ik al weken aan t bellen ben met alle gevolgen thuis blijven van werk want monteur zou komen (helaas) kwam niet….elke medewerker weet van niets….en al 100x mijn postcode en huisnummer en steeds nee meneer niets van bekend...ik zou terug gebeld worden door kpn NOU mooi dus NIET. Ahag en nog veel meer gaat mis daar bij kpn waar ik snel weg ben.

DIT SPANT DE KROON, ik bel kpn al 2 weken en gebeurd TOTAAL niets 2 weken zonder tv telefoon 2x en zonder WiFi een echt gekloot dus….en 4x hangen de kpn medewerkers gewoon op...terwijl ik alleen zeggen de service is slecht bij kpn...heb 3 gsm contracten en van kids erbij, kpn thuis tv en KPN WILT JE gewoon niet als klant meer ongelooflijk maar waar 11-11-2022

 

Admin: samengevoegd met je eigen topic


KPN is zeer treist op het moment dit heb ik nog nooit mee gemaakt zo


Dat klinkt alsof er een aantal zaken en de communicatie niet goed verlopen. Is er sprake van een storing dan de afgelopen twee weken? Zou je kunnen toelichten wat er dan precies speelt en kun je jouw gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik even met je mee. 


Haha LIJKT dat zo,,, nee het is HELAAS waar diep triest hoe kpn mij en meerdere mensen als vuil behandelen echt diep triest. Totaal als blinde paarden lopen ze door elkaar heen in dat kpn kantoor 


Ik wordt als VUIL BEHANDELD, 3 x gsm, en tv en alle zekers thuis, maar zo gaat KPN anno 2022 met klanten om klantenservice die telefoon ophangen😡😡😡 Ph uit Nijmegen 


2 weken geen tv 2 weken geen sport geen espn of F1 geen telefoons geen WiFi niet en KPN doet NIETS😡😡😡😡😡😡


Er wordt u een helpende hand door een medewerker aangeboden dus ik zou zeggen pak die. Wellicht is het probleem dan snel opgelost. 


Je vangt meer vliegen met stroop dan met azijn… dus even de gegevens invullen, dan wordt je geholpen!


Je vangt meer vliegen met stroop dan met azijn… dus even de gegevens invullen, dan wordt je geholpen!

@Peter Nijmegen gld dit ☝️, zou je alsnog de gegevens willen invullen en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


Ik weet niet wie mijn gegevens allemaal kunnen lezen hier maar HALLO kpn doet niets stuurt geen monteur doe niets….of denk je dat ik lieg ofzo….kpn helpt totaal niemand mijn probleempje is bekend en glasvezel kabel is los van de muur en kpn DOET NIETS TOTAAL NIETS


Ik weet niet wie mijn gegevens allemaal kunnen lezen hier maar HALLO kpn doet niets stuurt geen monteur doe niets….of denk je dat ik lieg ofzo….kpn helpt totaal niemand mijn probleempje is bekend en glasvezel kabel is los van de muur en kpn DOET NIETS TOTAAL NIETS

In je profiel staat per veld vermeld of deze privé is of niet. Het veld opmerkingen is alleen zichtbaar voor de moderators van KPN. Daar kan je altijd aanvullende gegevens kwijt. Ook je klantnummer is alleen voor hun zichtbaar. Wil je geholpen worden door hun dan is die informatie essentieel.


Ik weet niet wie mijn gegevens allemaal kunnen lezen hier maar HALLO kpn doet niets stuurt geen monteur doe niets….of denk je dat ik lieg ofzo….kpn helpt totaal niemand mijn probleempje is bekend en glasvezel kabel is los van de muur en kpn DOET NIETS TOTAAL NIETS

 

Dan moet KPNnetwerk worden aangestuurd om die FTU te herstellen.

 

Dat je boos bent weten we nu wel. Als je geholpen wilt worden dien je je relevante gegevens in je profiel te zetten. Die zijn enkel zichtbaar voor moderators, niet voor ons. Een moderator zal kijken hoe het ervoor staat, en zonodig actie ondernemen.


Ph lourensen

dam zal je zien dat ik al 2 weken smeek dat ze me helpen met glasvezel ff aansluiten maar ze doen NIETS KPN, ik heb door foutje mij glasvezel kabel stuk gemaakt in t kastje, 

geen voetbal geen  F1 zakelijk heb ik geen WiFi geen mail, enz enz enz enz en door stress heb ik thuis ook schade geleden door kwaad iets kapot te trappen ik kan vuur spugen nu nog naar 2 weken lang bellen met kpn, 

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Niet hier!! Dat kan iedereen zien. In je 》》》 profiel 《《《


Hallo @Peter Nijmegen gld, welkom op het forum! Je frustratie is duidelijk, het is heel vervelend als er dingen aan de hand zijn en het duurt heel lang en/of het is onduidelijk hoe en wat er gedaan wordt. Fijn dat je nu je gegevens hebt achtergelaten. Daarmee heb ik gekeken. 

 

Ik zie dat er hier op 31 oktober een technische melding is aangemaakt voor een monteur. Die is op 1 november bij je geweest maar kon het probleem helaas niet verhelpen. De oorzaak zit op zo'n plek dat hiervoor KPN Netwerk nodig is. Onze monteur heeft dan ook een technische melding aangemaakt bij KPN Netwerk. KPN Netwerk zorgt dan voor de rest inclusief contact met jou. En ik zie dat het vervolgens nogal moeizaam gaat. 

KPN Netwerk is die tak van de overkoepelende organisatie KPN die verantwoordelijk is voor het Netwerk. Hoewel het wel KPN is, is het toch een los bedrijf van KPN de internetprovider. Als er dan een melding is aangemaakt voor KPN Netwerk zijn zij verder verantwoordelijk hiervoor. Onze back office houdt het wel in de gaten. Maar omdat KPN Netwerk dus een apart bedrijf is, zitten daar ook voor ons haken en ogen aan. Vanuit de notities van de back office (waar jij in de afgelopen periode ook vaker contact mee hebt gehad), zie ik dat zij meerdere keren navraag hebben gedaan. De laatste notitie is van afgelopen vrijdag. Daarin geven zij aan dat ze het geëscaleerd hebben en er vandaag opnieuw naar kijken of er inmiddels een update is. 

 

Dit betekent dat ik helaas niets anders kan dan je vragen af te wachten. KPN Netwerk moet dit oplossen. Onze back office is hier mee bezig, ik kan niets doen wat de back office niet ook al doet. 


Klinkt mss raar maar wat heb eraan, dit is mens onwaardig en leverd veel en veel stress op straks begint wk voetbal en heb ik dan nog geen tv en alles internet en bellen dan wordt ik totaal gek echt waar. Door 1 bedrijf die Volkert wessels die dit probleem niet eens ziet. Zit nu zonder en 1 kabeltje glasvezel aansluiten is dat zo, n probleem. KPN WAT LATEN JULLIE KLANTEN IN DE KOU STAAN.

heb er geen woorden voor echt, kan wel van gif vuurspugen echt

 


Klinkt mss raar maar wat heb eraan, dit is mens onwaardig en leverd veel en veel stress op straks begint wk voetbal en heb ik dan nog geen tv en alles internet en bellen dan wordt ik totaal gek echt waar. Door 1 bedrijf die Volkert wessels die dit probleem niet eens ziet. Zit nu zonder en 1 kabeltje glasvezel aansluiten is dat zo, n probleem. KPN WAT LATEN JULLIE KLANTEN IN DE KOU STAAN.

heb er geen woorden voor echt, kan wel van gif vuurspugen echt

 

Dat je boos bent is nu wel duidelijk. Probeer je constructief op te stellen. Ondanks je (terechte) frustratie gaat je dit niet helpen.


Hoi @Peter Nijmegen gld.

Ik ervaar KPN als een bedrijf dat problemen met je oplost.
Of goede doorverwijzingen geeft. En veel hulp van medeforum deelnemers
Netjes vragen heeft mij altijd geholpen.
Dus dat bestaat ook.

 


Hallo @Peter Nijmegen gld, welkom op het forum! Je frustratie is duidelijk, het is heel vervelend als er dingen aan de hand zijn en het duurt heel lang en/of het is onduidelijk hoe en wat er gedaan wordt. Fijn dat je nu je gegevens hebt achtergelaten. Daarmee heb ik gekeken. 

 

Ik zie dat er hier op 31 oktober een technische melding is aangemaakt voor een monteur. Die is op 1 november bij je geweest maar kon het probleem helaas niet verhelpen. De oorzaak zit op zo'n plek dat hiervoor KPN Netwerk nodig is. Onze monteur heeft dan ook een technische melding aangemaakt bij KPN Netwerk. KPN Netwerk zorgt dan voor de rest inclusief contact met jou. En ik zie dat het vervolgens nogal moeizaam gaat. 

KPN Netwerk is die tak van de overkoepelende organisatie KPN die verantwoordelijk is voor het Netwerk. Hoewel het wel KPN is, is het toch een los bedrijf van KPN de internetprovider. Als er dan een melding is aangemaakt voor KPN Netwerk zijn zij verder verantwoordelijk hiervoor. Onze back office houdt het wel in de gaten. Maar omdat KPN Netwerk dus een apart bedrijf is, zitten daar ook voor ons haken en ogen aan. Vanuit de notities van de back office (waar jij in de afgelopen periode ook vaker contact mee hebt gehad), zie ik dat zij meerdere keren navraag hebben gedaan. De laatste notitie is van afgelopen vrijdag. Daarin geven zij aan dat ze het geëscaleerd hebben en er vandaag opnieuw naar kijken of er inmiddels een update is. 

 

Dit betekent dat ik helaas niets anders kan dan je vragen af te wachten. KPN Netwerk moet dit oplossen. Onze back office is hier mee bezig, ik kan niets doen wat de back office niet ook al doet. 

 

Ik zie dat er vanmorgen een monteur geweest is, @Peter Nijmegen gld. Volgens de notitie is het probleem ook verholpen, klopt dat?​​​


Hoi @Peter Nijmegen gld.

Ik ervaar KPN als een bedrijf dat problemen met je oplost.
Of goede doorverwijzingen geeft. En veel hulp van medeforum deelnemers
Netjes vragen heeft mij altijd geholpen.
Dus dat bestaat ook.

 

Inderdaad vliegen vang je met stroop niet met azijn.