Skip to main content

Ik ben in augustus verhuisd. Ruim op tijd aangegeven. Uiteindelijk krijg ik bericht dat het pas 2 weken later overgezet kan worden.  Hierdoor dus twee weken zonder internet en tv.

Nu heb ik deze periode gewoon doorbetaald.

Na telefonisch contact zou het verrekend worden op het volgende factuur. Twee maanden later nog geen geld terug. Moest geduld hebben. Nu werd mij vorige week telefonisch verteld dat ik met een paar dagen mijn geld teruggestort zou krijgen. 

 

Nu wacht ik al maanden op mijn geld en heb ik meerdere keren gebeld, maar er gebeurt gewoon niks!  Buiten dat ik al mijn beltegoed verspil aan nuttelozen telefoongesprekken.

Dat laatste valt wel mee want kpn bellen kost niets.  Vul je profiel helemaal in dan kan een moderater voor je kijken. 


Dat is dan een lichtpuntje!

 

Ik heb mijn profiel volgens mijn ingevuld.


Hoi @vraag2!

Dat is natuurlijk niet hoe het hoort te gaan! Ik wil graag eens met je meekijken. Ik zie dat je jouw forumprofiel al deels hebt ingevuld. Zou je voor mij nog ter verificatie jouw geboortedatum kunnen invullen en bij persoonlijke opmerkingen de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer ter verificatie?
Geef je hier nog een reactie zodra je dat klaar hebt?


Ik heb de missende gegevens ingevuld.


Super dankje!

Ik kan de oorzaak van de vertraging nog wel aanstippen (de diensten van de vorige bewoner zijn door hun provider te laat overgezet naar hun nieuwe adres waardoor wij jouw diensten nog niet konden leveren) maar belangrijkste is de compensatie voor deze periode.
Wat mij ook opvalt, er is nog geen creditering aangemaakt voor de periode dat je geen gebruik hebt kunnen maken van je diensten. Zal ik dit alsnog met jou in orde maken? Dan kunnen we deze periode afsluiten en weer overgaan tot een leuke samenwerking!
 


In orde maken klinkt mij goed. 


In orde maken klinkt mij goed. 

Dan is het hierbij in orde gemaakt. Op de eerstvolgende factuur zal het bedrag in mindering worden gebracht. Uiteraard mijn excuses voor de vertraging.


Bedankt voor het oplossen!