Skip to main content

Ik heb geen idee of dit herkenbaar is voor iemand, maar ik weet even niet meer waar ik het moet zoeken. 

Sinds ongeveer een halfjaar hebben we glasvezel van KPN. Ging prima, tot er in de wijk werkzaamheden waren waarbij er door kabels heen gegraven is. 

Dag 1: Wij bellen, door alle hoepeltjes heen gesprongen (draadje eruit en erin, kan u niet via de app… enzovoort) en hebben uiteindelijk een afspraak gemaakt met een monteur. 

Dag 2: Monteur stapt binnen, ziet een rood lichtje. Vertrekt meteen weer, maar “ik ga gebeld worden”. Ik word gebeld, maar kan pas een afspraak maken op dag 4. Balen, maar het moet dan maar.

Dag 3: Gevraagd om een noodpakket. Toegezegd, maar niets in gang gezet.  

Dag 4: Er verschijnt niemand. We bellen KPN klantenservice. “U moet afdeling netwerk hebben, maar het is nu weekend dus dat gaat niet”. Weer gevraagd om een noodpakket, nu verscheen er wel bericht.  

Dag 6: We bellen voor een nieuwe afspraak naar ‘netwerk’. De meeste opties gaan naar ‘u moet dit via de app regelen’ en er wordt opgehangen. Na alles geprobeerd te hebben, eindelijk een mens gesproken. Ongeïnteresseerd in ons probleem, word ik na een halve minuut afgebroken. Wachttoon. En weer terug bij de KPN klantenservice. Die zeggen geen inzage te hebben in het werk van ‘netwerk’, maar maken een terugbelverzoek. 

Dag 11: Nog steeds geen internet en nog steeds niet gebeld.

Niemand lijkt zich ook maar een beetje verantwoordelijk te voelen of kan ons van logische informatie voorzien. Ik heb dit in 15 jaar Ziggo nog nooit meegemaakt en, heel eerlijk, ben ik behoorlijk boos op mezelf dat ik met KPN in zee ben gegaan. Als je klantenservice geen vragen kan beantwoorden en je diensten uitbesteedt aan een ongeïnteresseerde partij (VolkerWessels) die vervolgens geen service mag bieden, waar ben je dan mee bezig?

Heeft iemand een gouden tip: Hoe krijg ik iemand te spreken die hier verstand van heeft, er iets aan kan doen en in ieder geval acteert alsof hij/zij er een donder om geeft? 

Hoi @JJLui, welkom op ons forum! Wat balen dat je zolang wacht en je geen duidelijkheid hebt.
Ik kan helaas niet veel meer inzien dan mijn telefonische collega's, als het doorgezet is naar de netwerkbeheerder moeten wij wachten tot ze de herstelwerkzaamheden uitgevoerd hebben.
Inmiddels zijn we al weer een paar dagen verder natuurlijk, heb je nog iets gehoord? Heb je het noodpakket inmiddels ook al ontvangen?