Skip to main content

Anderhalf jaar geleden heb ik op dit forum een vraag geplaatst of het mogelijk was om pairbounding, internet via 2 aders, aan te vragen. Na een aantal maanden wachten op mijn antwoord was het bericht dat het weer mogelijk was, en dat ik het beste telefonisch contact op kon nemen. Dat heb ik toen meerdere keren geprobeerd maar elke keer zonder succes, veel wachtende voor mij, of gelijk het antwoord: nee, daar heb ik eigenlijk nog nooit van gehoord.

Daar heb ik het een tijdje maar bij gelaten, maar ik loop nu steeds vaker tegen een traag internet aan als meerdere schermen aan het streamen zijn.

Echter als ik nu mijn download snelheid bekijk dan kom ik niet hoger als 50mb/s, dus maar de helft van mijn snelheid, ik betaal al 2 jaar voor een 100mb/s abonnement. En als ik hier op het forum rond kijk dan kan er wel degelijk pairbounding uitgevoerd worden.

Hieronder is de uitslag van de site fourstack als ik mijn adres bekijk

Dus ik hoop dat ik het via deze weg kan regelen en niet weer via de telefoon.

Mvg,

Anton

Hoi @Antons . 

Wat een gedoe terwijl het volgens mij prima kan. Ik heb de opdracht er zojuist ingezet. Het systeem zal op korte termijn een mail naar jou sturen met waarschijnlijk een link naar een self service portaal waar jij de monteur kunt inboeken.  Als je maandag nog steeds geen bericht hebt gehad, laat het mij hier even weten! 

Fijn weekend.