Skip to main content

Kreeg ma 22/5 sms dat er een storing, voor een hele straat,  is met eindtijd 24/5 om 08:00. Kreeg 24/5 een nieuw bericht dat de reparatie langer gaat duren met nieuwe eindtijd 24/5 20:00. Kreeg later een soortgelijk bericht dat de reparatie langer gaat duren met een nieuwe eindtijd 25/5 om 00:00. En, dat de monteurs er hard aan werken. 
Op 23/5 zag ik alleen een gat in de grond met wat kabels. Hierna geen monteur meer gezien. 
Dit was de 2de storing in 1 maand. Is dit een normale gang van zaken? Ik kan kpn alleen bereiken via 800 nr. 1,10 eur pm. 

Je kan KPN bellen via 0800-0402. Dit is een gratis nummer, voor storingen 24/7 bereikbaar. 


Beste, dit 800 nr geeft dezelfde informatie als wanneer je op kpn’s website een storing opzoekt. Je krijgt niet iemand persoonlijk aan de lijn. Inmiddels weer 3 berichten gehad met een verschoven eindtijd. Helaas….


Als je 0800-0402 belt krijg je eerst de VRS (*) aan de lijn. Spreek dan duidelijk in dat je een internet storing hebt. Je wordt dan waarschijnlijk eerst verwezen naar de website en je krijgt een sms met een link. Hang dan niet op zoals (misschien) gezegd wordt, maar blijf aan de lijn. Na zo’n 10-20 seconden wordt je dan doorverbonden met een medewerker.

* VRS = Voice Response System


idd verder gekomen en iemand kunnen spreken na vele opties aan geluisterd te hebben. Deze persoon heeft me netjes te woord gestaan maar kon niets anders adviseren dan tot het volgende bericht af te wachten met een nieuwe eindtijd of dat het opgelost is. 


Do. 23/5 kreeg ik bericht dat het opgelost is. Was dus niet zo en ik was niet de enige in de straat. Dus nu een kpn monteur ingepland. Die kwam de volgende dag en heeft het keurig opgelost. Die constateerde dat ik niet was aangesloten in een centrale kast hier in het dorp. Sommige kabels hingen los in de kast. Dit is waarschijnlijk vergeten door het vorige  bedrijf (niet kpn) die in eerste instantie aan de storing gewerkt heeft. Later toch iemand kunnen spreken van kpn om mijn verhaal en onvrede uit te spreken. De persoon stond mij professioneel te woord en gaf me een tegemoetkoming.  Einde verhaal.