Skip to main content
Vraag

Tweede superwifi SSID blijft de factory default

  • August 14, 2020
  • 0 reacties
  • 75 keer bekeken

Ik heb KPN superwifi, en al sinds installatie heb ik problemen met het SSID van het tweede superwifi punt

Het tweede punt blijft op factory default

 

Wat ik al heb geprobeerd:

  • Wifi punten factory reset
  • Experiabox gereset
  • installatieprocedure opnieuw doorlopen (vele keren)
  • de superwifi punten gewisseld van plek

Gek genoeg als ik alles reset en vervolgens de twee wifi punten met elkaar verwissel tijdens een nieuwe installatie, dan heeft het andere wifipunt hetzelfde issue als in de originele situatie

Dit doet mij vermoeden dat er een fout in mijn experiabox zit, want blijkbaar gaat er tijdens installatie iets niet goed en worden de netwerkgegevens niet opgeslagen / ingeschreven in het tweede punt.

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.