Skip to main content

Ik heb nu internet, tv en bellen van kpn naar volle tevredenheid.

Nu wordt er door caiway glasvezel(bij voldoende deelname) gelegd in Terheijden. 
 U kan ik tegen een redelijke prijs instappe. Wanneer ik dit later doe kost het hinderden euro’s. 
nu mijn vraag komt kpn nu ook op dit glasvezelnet.

of komt kpn nu nooit meer met glasvezel in onze plaats.

Hallo @Kees C , je zou aan CAIway kunnen vragen welke providers er op hun glasveel toegelaten worden, als KPN daar niet bij zit en je wilt wèl glasvezel is CAIway de enigste mogelijkheid.

Persoonlijk zou ik kiezen voor glasvezel, van welke partij dan ook, als KPN in jouw wijk niet meedoet, jammer dan.

 


Wellicht dat Solcon ook als provider over CAIway levert. Solcon is onderdeel van KPN B.V. maar staat los van de provider KPN. Als de provider KPN niet levert is Solcon dus de provider die daar het dichts bij zit.


@Kees C Inwoner uit 's-Gravenzande hier. Helaas geen plannen van Caiway om KPN op korte termijn toe te laten. Ik heb een aantal jaar terug gratis de glasvezel aan kunnen leggen en toevallig gisteren bij Caiway gekeken of overstappen zinvol is. Overstappen heeft veel voor en nadelen al heb ik gisteren gemerkt dat de klantenservice bij Caiway op dit moment echt slecht is.

In een ander topic nog een gesprek gehad over 50mbit waar ik nu gebruik van maak. Het is weinig maar nog voldoende voor nu.