Skip to main content
Beantwoord

uitval experiabox

  • August 12, 2020
  • 2 reacties
  • 37 keer bekeken

De laatste 3 dagen werkt onze Experia box niet meer, heeft boven een oranje lamp en bij eco een rode lamp. Wij hebben alles geprobeerd via  internet (mijn 4g) reset knop, stekker eruit en wachten enz, dan doet het f, maar toch valt die weg, geen televisie, internet/ WiFi, telefoon alles, echt vervelend pfffff

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Beste antwoord door Bart_

Dag @Dianna Dat klinkt niet goed. Je hebt dus helemaal geen diensten meer? Ik kijk graag even met je mee, maar dan heb ik wel enkele gegevens van je nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • August 13, 2020

Dag @Dianna Dat klinkt niet goed. Je hebt dus helemaal geen diensten meer? Ik kijk graag even met je mee, maar dan heb ik wel enkele gegevens van je nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • August 16, 2020

@Dianna, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.