Skip to main content

De laatste weken regelmatig uitval van internetverbinding. We hebben glasvezel. 
Hoe is dit op te lossen? Een aantal keer opnieuw opgestart. 

Heb je het dan over een bekabelde verbinding of over wifi


Ik heb vooral over WiFi. De tv doet het dan wel nog. 
 


Welke experiabox heb je welke snelheid haal je via Wi-Fi? Heb je de wifimanager al gedaan? https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login


Hi @Marpin, welkom op ons forum. Ik zie dat @Joep1965 al de tip heeft gegeven om de Wifi Manager te doorlopen. Heeft de Wifi Manager het probleem ook verholpen? Mocht dat niet het geval zijn, kun je dan nog vertellen welke Experia Box je hebt en of je wellicht gebruikt maakt van extra wifi punten zoals bijvoorbeeld Experia Wifi of SuperWifi punten? Kun je daarbij ook aangeven of het internet op 1 of meerdere apparaten wegvalt? Ik hoor het graag van je!


Joep en Ron,

Bedankt voor jullie reactie.
Ik heb telefonisch contact gehad met een van je collega’s. Hij gaat een nieuwe Experia  toesturen. 


Dank je wel voor de update en goed om te horen dat mijn collega vervolgstappen heeft uitgezet. Laat je weten of de nieuwe Experia Box het probleem heeft verholpen? Ik hoor het graag van je!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Reageer