Skip to main content

Dit probleem komt heel erg overeen met wat ik ook ervaar. Graag zou ik een medewerker ook mijn xperiabox willen laten testen, want ik verwacht dat die van mij ook beter kan worden vervangen door V10.

Al 2 weken last van trage internet verbindingen en sinds gisteren uitval van bedraad internet en soms tv.

admin: eigen topic aangemaakt

Daarbij is het haast onmogelijk aan het worden op een normale manier contact op te nemen met een medewerker. Na 3x door de menu's te zijn gegaan is het handig dat er ook daar een doorverwijzing komt naar een medewerker om je verder te kunnen helpen. 

Wat dan niet helpt is doorverbonden te worden naar een monteur (€60!) die helpt met draadloos internet te herstellen als je problemen hebt met al bestaand bedraad internet dat in wezen al goed heeft gewerkt.


Hoi @AxleOdy . Welkom op het forum.

Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Dan ga ik je lijn doormeten. 


Ondertussen contact gehad met support.

Er is waarschijnlijk een probleem met de inkomende kabel, waardoor de helft van de normale datastroom binnenkomt. Bij groot verbruik kan dat tot problemen lijden. Afspraak met monteur is gemaakt.Â