Skip to main content

Ik ga er vanuit dat g overgestapt is na ziggo , ik heb de zelfde problemen en wordt door kpn volledig in de steek gelaten dit is al de 20e keer

*Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt. 

Dag @Mart89. Welkom hier op het Forum en goed dat je dit meldt. Het is niet de bedoeling dat je je in de steek gelaten voelt. Ik wil je graag helpen. Maar dan heb ik nog wel wat informatie van je nodig. Maak je ook gebruik van WiFi-versterkers en doen de problemen met de draadloze verbinding zich op alle apparaten voor? Of zijn er wel apparaten die werken op het draadloze netwerk? Is er ook al eens geprobeerd om de naam en het wachtwoord van het draadloze netwerk aan te passen om te kijken of dit iets verandert? Het handigst is om deze stap even uit te voeren op een apparaat dat bekabeld aangesloten is. 

Zou je verder nog je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, klantnummer, geboortedatum en de naam van de contracthouder? Geef me een seintje als je dit hebt gedaan. 


Het probleem is dat het goed is en dan na een maand of 3 valt alles de hele tijd uit dus de hele V10 box.

wat zelfs jullie service zegt de v10boxen zijn niet zo goed ,de fritz boxen zijn veel beter.

maar die krijg je niet die kun je voor 8€ in de maand huren ???ik bedoel wil je meehelpen of zorg je alleen dat ik een duurdere router neem?

ik hoop dat het nu allemaal weer goed blijft.

 


De routers die KPN levert aan klanten werken over het algemeen prima. Bij storingen meten medewerkers het modem door en bij twijfel krijg je een nieuwe. Als problemen aanblijven kan een monteur worden aangestuurd. U betaalt volgens mij  alleen als er fouten worden geconstateerd die bij de klant vandaan komen. Een slechte verbinding met bijvoorbeeld een wijkcentrale zijn voor kosten van kpn.

 

Verder is de vraag of bedraad wel alles werkt. Wifi kwaliteit en stabiliteit kan het gegarandeerd worden maar kpn denkt wel mee in oplossingen.


Hallo @Mart89. Ik zie dat @Jeroen Ruiter al uitstekend toelicht hoe een en ander werkt. Hier heb ik niets aan toe te voegen. Ik begrijp dat je momenteel geen problemen ervaart? Als je nog aan de slag wilt, dan staan we klaar om je te helpen. 


Hallo nee niks is opgelost …

en ik ben alleen maar bozer op de slechte service kun je wel braaf hier op

een topic reageren maar in iedere mail of beoordeling voor jullie gezet beL Mij op met mijn nummer erbij jammer joh .

kpn reageerd liever achter een pc ipv directe hulp .

wifi is shit zelfs al sta ik voor de modem , bekabeld behaald die wel de juiste mbs.

 Help!!!! Bel me op geef 1 x goed advies

 

gr Martijn 

mij ben het echt beu 

En wat Jeroen hier op het forum zegt leuk voor hem maar ik ga niet betalen vooR een monteur maand bedrag gaat omhoog zenders verdwijnen en internet wordt slechter . 
en dan durven vragen om geld voor een monteur

 

 

 

 


Hoi @Mart89, we zijn inmiddels al een hele tijd verder. Ik begrijp dat je nog steeds problemen ervaart. Ik wil graag erbij helpen, enkel de wifi valt weg of de hele verbinding. Want je geeft aan dat de snelheid wel goed is via de kabel? Wanneer ik de laatste keer dat je het modem goed gereset hebt? Ik zie namelijk wel een paar herstarts, maar kan niet herleiden of het ook een reset is. En heb je verder de tips voor wegvallende wifi al eens doorlopen? Want ik zie dat de Wifi manager niet goed doorlopen is nog. 

Wil je liever telefonisch contact, dan wil ik je aanraden om te bellen met 0800-0402.


Hallo ik heb vandaag nog een reset gedaan het signaal is zo zwak dat als ik een snelheidstests voor de modem doe deze nog maar rond de 40 mb is maar bijv in de keuken 2 meter verder nog maar 20 MBs

geen andere apparaten etc geïnstalleerd.


Maak je verder nog gebruik van versterkers of dergelijke? Mag ik eens meekijken naar het netwerk? Je hebt de Wifi Manager nog niet weer opnieuw zie ik wat komt daar uit. 


nee geen versterkers .

ik ga de wifimanager morgen nog een keer doen ,sorry hebt het best druk.

200 mb bekabeld is goed neem ik aan.

ik heb alleen op de tweede etage een wifikastje(repeater) tussen mijn draadloze ontvanger en tv gezet om daar uberhaupt wifi te hebben (dit heb ik zelf moeten uitvinden dat dit mogelijk is).

 

 


Wat voor wifikastje is dat? Welk merk en type? Want die kan de boel in sommige gevallen ook wel verstoren. Maar er kunnen altijd ook andere storingsbronnen zijn. Wifi is een signaal dat door de lucht gaat en zo makkelijker verstoord kan worden.In ieder geval ben ik benieuwd hoe de wifi manager morgen uitpakt. 

En ja, 200 Mbit/s via de kabel is zeker goed.