Skip to main content

De laatste weken valt mijn internet regelmatig uit start vanzelf weer op. Nergens geen storing in de omgeving. Dit begint heel vervelend. Tot woedends toe! Wie kan mij helpen. Krijg langzaam de neiging om experia box uit het raam te gooien 

Hoi @SandraKok . Welkom op het forum.

Ik hoop dat de experiabox nog gewoon binnen staat? ;-)

Speelt dit probleem nog steeds? Zo ja, als het gebeurt, valt dan alles tegelijkertijd weg? Of is het alleen de wifi op één apparaat? 


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust. 


Ik ga overstappen naar Ziggo, want dit is kut om hulp te kunnen krijgen voor uitvallen van of TV of uitvallen van Telefoon of uitvallen van Internet. Ik probeer al 3 dagen om over dit probleem te kunnen spreken, maar ik kan geen telefoonnummer krijgen of ik moet die dure snelle nummers van 90 ct per minuut of duurder betalen. Als ik binnen 2 weken niet geholpen ben met dit probleem van telkens weer uitvallen en geen hulp kan krijgen, dan ben ik over 2 weken weg bij KPN!. Na jaren bij Telfort te zijn geweest en door hun (stoppen) een automatische overstap naar KPN, waar ik niet voor heb gevraagd en dat ik nu elke dag problemen heb bij deze slechtwerkende KPN, zal ik denk ik nu overstappen naar Ziggo. De KPN-service is Super SLECHT!. Ik kan geen persoon krijgen, die mij met dit probleem kan helpen!.


Ik snap het niet helemaal, @SandraKok . Je kunt ook je probleem bij mij neerleggen. Dan heb ik wel meer informatie nodig:

Valt de verbinding helemaal weg? Is het alleen wifi? Hoe is alles aangesloten? Alle info is welkom.

(bel trouwens nooit 0900 nummers.  Ons nummer is GRATIS en luidt: 0800 0402 → daarna inspreken “Ik wil een medewerker spreken”)


Ik zit hier op een forum en ik weet helemaal niet of ik hier hulp van een KPN-technicien kan krijgen?. Ik ben al een paar dagen bezig om over mijn Telefoon,TV en Internetproblemen te willen doorgeven!. Telefonisch heb ik geen nummer die ik kan bellen om deze storingen door te geven?. Ik zal dan weer het één en andere hierop weer zetten en dan kijk ik wat voor hulp ik kan krijgen?. Ondertussen ga ik mij maar oriënteren op de mogelijkheden bij Ziggo, want ik ben helemaal onzeker over hulp bij KPN!!!.

Het volgende is over mijn probleem:

Bericht 1:

Beste Moderator, de afgelopen week hebben wij elke avond op z'n minst 1 keer storing. Het beeld loopt vast of valt weg. Op het modem vallen dan alle lichtjes weg behalve powerlichtje, het wirelesslichtje( deze knippert ) en broadbandlichtje knippert. Na een paar minuten, na 5 of 10 minuten gaat weer het internetlichtje branden, en daarna gaat ook het TV-lichtje branden. De TV doet het dan weer. En dan hopen dat het niet weer wegvalt. En dan valt het beeld weer weg, na zeg maar een half uur of zo. En dit gebeurd op z'n minst 1 tot 3 keer op een avond. Hiermee valt dan ook de telefoonverbinding en ook de internetverbinding uit. Ik heb al zowel het modem (Experia Box v8) als ook heb ik de TV-ontvanger herstart. Maar toch is het TV-beeld vanavond weer blijven vastzitten en weggevallen voor ongeveer 5 minuten. Beste Moderator, hoe kan dit probleem verholpen worden?. Mvrgr.

Bericht 2:

Beste @Joep1965 , Het is bekabeld tussen Modem en TV-ontvanger, en ontvangerschakelaar staat ook aan. Alles is bekabeld. 

Bericht 3:

Aan die experiabox v8 staat aangesloten het volgende:

  1. Telefoonstopcontact naar DSL-aansluitpunt.
  2. 1 telefoonaansluiting
  3. Poort1 - computer 1
  4. Poort3 - computer 2
  5. Poort4 - TV-ontvanger
  6. Voedingskabel.

Je hebt een eigen topic zie ik, @Glenn2 . Ik stel voor dat we daar met jouw probleem aan de slag gaan. 

Â