Skip to main content

De afgelopen weken is het nu al meerdere keren voorgekomen dat ons internet weg is gevallen. Op de experiabox V10 blijkt dan internet rood en services oranje te branden. Herstarten van experiabox helpt dan, maar het lijkt me niet de bedoeling dat dit zeker eens per week gebeurt. Wat kan ik hier tegen doen?

Hallo @Henkk! Nee, wekelijks het modem herstarten is zeker niet de bedoeling. Heb jij het modem ook al eens gereset? Zo niet, dan wil ik je vragen om dat eens te doen. Houdt er rekening mee dat eventueel persoonlijke wijziging in het modem verwijderd worden en apparatuur opnieuw aangesloten moet worden. Je vindt hier over een handmatige reset van het modem. Mocht een reset het probleem niet verhelpen, wil je dan met ons bellen? Dat kan elke dag tussen 8 uur en 22 uur op het nummer 0800 0402. Mijn collega kan dan bijvoorbeeld een lijnmeting verrichten. Geef telefonisch vooral ook aan wat je al gedaan hebt, zodat dit meegenomen kan worden in de analyse van het probleem. 
Ik ga ervan uit dat deze vervolgstappen duidelijk zijn en anders hoor ik het graag!