Skip to main content

Dag allen, vandaag voor de derde keer is mijn internet van KPN uitgevallen. Ik ben aangesloten op glasvezel. Mijn buren hebben hetzelfde probleem. Het lijkt vooral voor te komen bij warm weer, zoals ook afgelopen dinsdag. Wanneer ik met de klantenservice bel, wordt er netjes een afspraak met een monteur geregeld maar deze afspraken kan ik elke keer weer afzeggen omdat het probleem met een dag weer voorbij is. Wat te doen? Geduldig wachten, of zijn er ook andere opties?

Het zou me niets verbazen als er een ventilator stuk is in de PoP waardoor de apparatuur oververhit raakt en zichzelf daarom uitschakelt.


@Suus51,

Vul even je profiel in. Alles waar privé bijstaat zien alleen KPN medewerkers. Ze kunnen je verbinding dan controleren.


@King006 dank je wel, wordt dit dan opgepakt of kan ik daar nog aandacht voor vragen? Modem is oké, “kastje” (sorry, ik weet er niet zoveel van) van de glasvezelaansluiting laat zien dat het daar misgaat. 


@Suus51,

 

Ze pakken hem vanzelf op en soms worden ze onder de aandacht gebracht door mede forum gebruikers die contacten hebben.


Hoi @Suus51, welkom hier. 

Wat balen dat het bij warm weer uitvalt. Ik kan daar nu helaas niet zoveel mee omdat er nu gewoon een actieve verbinding is. 

Als het is wat wjb aangeeft, wat zomaar eens de oorzaak kan zijn. Wil ik je vragen om even weer te bellen als het weer gebeurt en dan gewoon de monteursafspraak door te laten gaan. Dan kan de monteur in de centrale kijken en daar actie op ondernemen. Want als ook de buren het hebben lijkt het dus niet bij je thuis te zitten maar elders. Hoe graag ik ook wil, ik kan daar nu niet zoveel mee omdat ik nu gewoon een actieve verbinding meet.