Skip to main content

Sinds enkele maanden valt de Experia Box v8 geregeld uit. Normaal start ik de modem opnieuw op, soms reset ik hem, maar het probleem blijft zich voordoen. Ook gebeurt het nu enkele keren per week, wat erg vervelend is. Ik heb (vermoedelijk) alles geprobeerd, maar het probleem blijft zich voordoen. Het apparaat lijkt kapot te zijn.

Kan dit gemaakt worden, zo ja, hoe? Of kan het apparaat omgeruild worden voor een exemplaar dat naar behoren werkt?

Dag @agraf, dit is een raar probleem. Valt hij helemaal uit of is enkel de verbinding weg? Misschien kan je je profiel alvast aanvullen met je gegevens (als je dat nog niet gedaan hebt). Zo kan een KPN medewerker je beter helpen.

Groetjes,

Teun


Dag @agraf, dit is een raar probleem. Valt hij helemaal uit of is enkel de verbinding weg? Misschien kan je je profiel alvast aanvullen met je gegevens (als je dat nog niet gedaan hebt). Zo kan een KPN medewerker je beter helpen.

Groetjes,

Teun

Dag Teun, bedankt voor je antwoord. Ik heb het verkeerd verwoord. De verbinding valt inderdaad weg. Het apparaat heeft nog steeds stroom en staat dus wel degelijk ‘aan’. Profiel is aangevuld!


Top dat je je profiel aangevuld hebt dat helpt de KPN medewerkers. Om de verbinding mogelijk te versterken kan je dit proberen. Dit optimaliseert de instellingen bij problemen.

Succes!


Top dat je je profiel aangevuld hebt dat helpt de KPN medewerkers. Om de verbinding mogelijk te versterken kan je dit proberen. Dit optimaliseert de instellingen bij problemen.

Succes!

Bedankt voor je antwoord, maar de sterkte van het signaal is eigenlijk niet het probleem, dat zit goed.  Het probleem is dat de modem regelmatig en plots geen signaal meer uitzendt. Dit gebeurde deze ochtend overigens opnieuw.

Het probleem is vaak verholpen door hem opnieuw op te starten, maar het ding hoort gewoon normaal te werken. Het kan niet dat ik enkele keren per week de router opnieuw moet opstarten/resetten.


Zeker waar dat het normaal moet werken, maar misschien doet dat het na de tool.


Hallo @agraf, als ik metingen doe op jouw verbinding zie ik inderdaad verbrekingen. Ik ga voor je een nieuwe Experiabox regelen. Alle informatie ontvang je per sms en e-mail.