Skip to main content

Sinds enkele maanden heb ik last van wifi dat steeds uitvalt Daarnaast gebeurt het regelmatig dat de tv ontvanger spontaan opnieuw opstart en of tv beeld flikkert. Meerder malen contact gehad met KPN en steeds beterschap beloofd en zg op afstand de snelheid verbetert. In praktijk verandert er niks en blijft het slecht.

Ondertussen zie je reclame of de superwifi voor nieuwe klanten mar blijf ik als vaste en al sinds vele jaren klant zitten met deze beroerde service. Toch maar overstappen?

Hoi @Peterdronten. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat dit steeds regelmatig gebeurd. Je geeft aan dat je problemen hebt met jouw tv-ontvanger en Wifi verbinding. Ik ga er vanuit dat je de ExperiaBox en tv-ontvanger al hebt gereset, aangezien je al meerdere keren contact hebt gehad met mijn collega's. Heb je ook een pc/laptop bekabeld aangesloten op de ExperiaBox en valt de verbinding daarvan ook soms weg? Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik proberen om jouw verbinding op afstand door te meten. Ik hoor graag van je!


Hallo,

De ontvanger is meerdere keren gereset. Heb de experiabox al een keer de hele dag uitgezet. 

De tv modem is bekabeld aangesloten op de experiabox.

De laatste 2 weken is de tv niet meer spontaan aan het opnieuw opstarten geweest. Wel flikkert het beeld regelmatig.

De modem is volgens kpn medewerkers al op afstand uitgelezen en gereset. Ook hebben ze een ander kanaal geactiveerd.

 


Wat goed om te lezen dat jouw tv niet meer spontaan opnieuw opstart. Wanneer het beeld flikkert, gebeurd dat dan op verschillende zenders? 

Heb je onze WiFi Manager al een gebruik om de kwaliteit van jouw wifi verbinding te verbeteren? In het topic “Oplossingen voor trage en wegvallende wifi" lees je hier meer over. 


Flikkeren is op alle zenders

Wifi manager al meerdere keren gebruikt


Flikkeren is op alle zenders

Wifi manager al meerdere keren gebruikt

Ik verwacht dat de problemen bij jou thuis met elkaar te maken hebben. Ik heb het daarom doorgezet naar een achterliggende afdeling, om het verder uit te laten zoeken. Als ik nog iets voor jou kan betekenen, dan hoor ik dat graag.