Skip to main content

Geachte kpn

 

de snelheid van upload en download is hier om te huilen en schijnt niet beter te kunnen omdat wij aangesloten zijn op telefoonkabel  op ons park

maar betalen wel voor de volledige snelheid .

naar onze mening is wanneer er niet geleverd kan worden wat beloofd is dan zou reductie van maand tarief op zijn plaats zijn

 

@jackg

haal alstublieft u adres weg uit het bericht, dit is een publiekelijk forum en het lijkt mij niet de bedoeling dat u dit deelt met iedereen. U kunt deze gegevens in uw profiel op het forum invullen, de gené waar "privé” achter staat zijn alleen voor de moderators zichtbaar.


oke weggehaald maar nu weet kpn niet om welk adres (en) het gaat

2,,5 download en 2,1 up ping 18 jit 16 ???


oke weggehaald maar nu weet kpn niet om welk adres (en) het gaat

2,,5 download en 2,1 up ping 18 jit 16 ???

Zoals ik al in het vorige bericht melde, vul deze gegevens in op uw profiel, de gené waar "privé” achter staat zijn alleen voor de moderators zichtbaar.

 

Dan weet de KPN medewerker wel om welke adres(sen) het gaat maar de rest van de forum bezoekers niet :)


Geachte kpn

 

de snelheid van upload en download is hier om te huilen en schijnt niet beter te kunnen omdat wij aangesloten zijn op telefoonkabel  op ons park

maar betalen wel voor de volledige snelheid .

naar onze mening is wanneer er niet geleverd kan worden wat beloofd is dan zou reductie van maand tarief op zijn plaats zijn

Wat beloofd KPN dan? Wat staat er precies als je een nieuw abonnement afsluit?

Er staat "tot 50 mbit". Dat kan dus ook 40 zijn. Of 10. Of 2,5 mbit zijn.


hmm, klopt het als ik zeg dat u 2,5 Megabit/s download heeft en 2,1 Megabit/s upload? dat zijn wel vreemde getallen. meestal is download ongeveer 10x de upload (bij koper).

Het kan dus best zijn dat er een probleem is met de verbinding, heeft u al wat geprobeerd om uw verbinding te verbeteren?


8.8 upload en 1.8 download speedtest van verschillende speed testen hebben van alles geprobeert de laptop staat 2 meter van router dus dat kan het niet zijn

 


@jackg Welkom op het forum. 

Ik begrijp dat je internetsnelheid nogal tegenvalt en dat je hier last van hebt, ik controleer graag voor je wat er mogelijk is op je adres. Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten wanneer dit gelukt is? Het is zoals @Zeonz aangeeft niet handig om persoonlijke gegevens openbaar te delen, daarvoor is het forumprofiel bedacht! :) 

Het is overigens niet zo dat je betaald voor een gegarandeerde snelheid omdat we, net zoals in deze situatie op sommige plekken maar een beperkte snelheid kunnen leveren. Je sluit een abonnement af met een "tot" snelheid. Bij glasvezel ligt deze situatie anders. 

Uit je laatste reactie maak ik ook op dat je de speedtest uitvoert via een draadloze verbinding, klopt dat? Ik zou voor een speedtest namelijk willen adviseren deze altijd met een kabel te doen. Bij een meting via wifi zal er sowieso altijd sprake zijn van verlies. 


@jackg Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


hoi Rutger

er is nog niets opgelost heb met kabel de snelheid bekeken maar zet ook geen zode aan de dijk

vele hier hebben trage internet er is alleen een telefoon kabel verder nietsomdat wij op recreatie park wonen grtjs jaap


@jackg Wat je zegt klopt helemaal, er ligt inderdaad alleen een koperlijn naar dit adres. De snelheid die wij kunnen leveren is daar ook niet optimaal. Je geeft aan dat je bekabeld een meting hebt gedaan, welke snelheid is hier uit gekomen?