Skip to main content

Hoi,

 

In de nacht van 24 juni, 2021 zou er een update plaats vinden in mijn Xperia box V8. De volgende ochtend brand er een blauw lampje van “ update” . Dat het lampje blijft branden is niet goed wat ik heb gelezen en heeft een herstart nodig. De stekker 10 sec uit het stopcontact zoals beschreven maar het probleem blijft hetzelfde na de herstart.

Uiteindelijk een reset handmatig gedaan met een paperclip nadat de hele dag het blauwe lampje bleef branden. Nadat ik dit heb gedaan heb ik het blauwe lampje niet meer gezien. De vraag is of de update nu is uitgevoerd of niet.  Aangezien ze aangeven bij KPN dat ik geen internet heb vanaf 7juli als de update niet is uitgevoerd.

 

Huidige versie van de modem :

Arcadyan VGV7519
Firmware Version:02.00.142W4

 

dat is een update van 24-06-2020 dus de update is niet gelukt


Hoi @Master1984, welkom op het forum. Dat klinkt alsof je oud-Telfort klant bent en een bericht hebt gekregen dat je nu technisch overgezet wordt naar het KPN netwerk. De update zelf lijkt wel gelukt te zijn, de firmware versie die je noemt is namelijk wel de versie die de V8 hoort te krijgen na de migratie. Dat klinkt goed dus! :slight_smile:  Of de migratie echt is afgerond kan ik nog niet zien, op je forumprofiel staan nog geen gegevens. Als je die volledig invult en daarna hieronder een seintje geeft kan ik er een blik voor je op werpen.


Hoi Jasper,

Ik ben inderdaad even oud Telfort klant. Ik heb mijn profiel verder ingevuld en hoop dat je kan bekijken voor mij of alles is nu wel is gelukt. Ik heb na de harde reset geen blauw lampje meer gezien.  Maar ook geen bericht gekregen dat het nu is gelukt. 

Dankjewel voor je hulp💪 


Dank je @Master1984, ik heb het voor je bekeken en de migratie staat op afgerond. Alles is gelukt dus na de reset die je had gedaan :thumbsup: