Skip to main content

Kunt u een inhoudelijke update geven t.a.v. de internet en TV storing bij ons in de buurt

  • Wat is de oorzaak?
  • Welke stappen zijn er genomen om het probleem op te lossen?

Diverse mensen in de straat hebben al enkele dagen geen internet, maar ik heb nog een KPN busje gezien terwijl er wel staat dat KPN er mee bezig is. 

Er zou vanmorgen tussen 08:00 en 12:00 een monteur komen bij ons thuis, maar ik heb nog niemand gezien. 

Admin: postcode uit openbare post verwijderd

Uhm, de postcode is verwijderd, maar hoe kan er dan iemand inhoudelijk reageren?


Je gegevens horen in je profiel wat alleen zichtbaar is voor een moderater en jezelf.  Heb je al gebeld met de klantenservice 0800-0402?


Ai @SquareOne, als je al even zonder zit en er geen duidelijkheid bestaat over een oplossing en eindtijd van de storing, snap ik heel goed dat je even aan de bel trekt hier!

Ik zie dat Joep je al door heeft verwezen naar onze telefonische klantenservice, en hoop dat ze je daar al van meer informatie hebben voorzien! Zo nee, zou je dan nog je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik even met je mee!