Skip to main content

Beste lezer wij zitten al sinds afgelopen donderdag 10:00u met een storing van internet en televisie.

 

Wij hebben deze storing gemeld (er is een nieuwe router naar ons gestuurd) echter vanaf smidsags 15.30u staat er nu een storing op ons adres gemeld echter word tegen ons gezegd dat de storing over een paar uur verholpen is.  De tijd dat de storing voorbij is schuift 4 of 5x per dag vooruit (lijkt als een heel kinderachtig zoethoudertje) want als wij bellen word ons keer op keer beloofd dat het om de aangegeven tijd weer werkt.

 

U snapt wel dat dit ondertussen behoorlijk ongeloofwaardig is voor ons.

 

 

Wie kunt  u bereiken of wat kunt u doen om ons een juist uitsluitsel te geven van de tijd die onze storing nog gaat duren.

 

Als wij een antwoord krijgen waar we wat aan hebben hoeven we ook niet iedere keer te bellen. 

 

 

Met vriendelijke groet 

 

Fam M van Dalen

 

 

U zult het helaas met die informatie moeten doen. Heeft u een mobiel abonnement bij kpn? Vaak wordt er dan een grote bundel op gezet.


Zoals ik al berichte

 

Dat is geen informatie.  

 

We hebben idd een bundel gehad echter wonen wij in een modern huis en is er nauwelijks bereik in huid.

 

Wij willen gewoon een eerlijk antwoord over de duur van de storing.

 

 


Als dat bekend is zou het er ook staan. Maw kpn weet dat zelf ook nog niet. Misschien moet er wel een nieuwe glasvezel geblazen worden. Kpn heeft er geen baat bij om storingen langer te laten duren dan nodig.  U kunt er van uit gaan dat er aan gewerkt wordt. Omdat het al een paar dagen duurt is het zeker dat het niet een stekkertje vastzetten is maar iets wat behoorlijk groot is.


Wij snappen ook heel goed dat er meer aan de hand is. Maar juist daarom is de juiste informatie van belang.

 

Als er materiaal besteld moet worden dan weet je ook wanneer dat op z'n vroegst geleverd word. Daarna een monteur sturen. Dan snapt iedereen dat het langer duurt dan 4uurtjes. 

 

Onze vraag is niet of het snel verholpen is maar weer willen weten wat we kunnen verwachten en dat hoeft niet op het kwartier nauwkeurig maar 5x per dag de tijd door zien schuiven is op z'n zachtst gezegd vervelend.


Goedenavond

 

 

Is er al wat meer bekend over onze storing

 

Want zojuist is de verwachting weer bij gesteld. 


Goedemorgen

 

 

Ondertussen zijn we 7 dagen verder.  Storingstijd is wederom doorgeschoven naar einde van de middag.

 

 

Kunt u mij vertellen of er al zicht is op een oplossing.


Goedemorgen

 

Hoe lang kan en mag de storing duren?

We hebben hier nog steeds niets. 


Hoi @Laatst en welkom hier op ons forum, al is de aanleiding natuurlijk een stuk minder. 
Storingen zijn nooit leuk en duren altijd te lang dus ik snap dat je graag wilt weten waar je aan toe bent. Of ik meer informatie kan achterhalen dan dat er op de website wordt aangegeven, kan ik niet garanderen maar ik duik er graag wat dieper in. Zou jij daarom je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Ik verwacht wel dat ik pas na het weekend weer in de gelegenheid ben om je van een eventuele update te voorzien. 


Goedenavond

 

Ik waardeer het daar je er even verder in wil duiken

 

 

 

Ik heb mijn profiel even aangepast. Mocht je nog gegevens missen hoor ik het graag. 

 

Met vriendelijke groet Marcel 


Goedemiddag 

 

Zojuist bericht gehad dat de storing verholpen is. 


Goedemiddag 

 

Zojuist bericht gehad dat de storing verholpen is. 

Dat is fijn om te lezen @Laatst en bedankt ook dat je dit even hebt laten weten!