Skip to main content

Sinds de update van de V10a werkt de Nefit Easy niet meer dat was al bekend 

Maar ook de TP Link re 505x geeft niet thuis 

Het lijkt of hij wel internet heeft maar je kan er niet mee verbinden 

Dus vol bereik zeggen Apparaten maar op het internet kom je niet.

 

Wat ik gedaan heb is opnieuw verbinden meermaals uit t stopcontact.

Modem is meermaals op afstand herstart zelf meermaals herstart 

Ik moest van @Erwin_  dit melden in een los topic


Het is ook niet bedoeld om advies te krijgen maar het is voor de KPN medewerkers bedoeld 

Hoi @Roos79 . Ik zie momenteel ook wat andere topics over verschillende apparaten die niet meer werkten. Vaak zijn deze problemen op te lossen door een reset of door de oorspronkelijke installatieprocedure opnieuw te doorlopen. De Nefit lijkt vooralsnog een uitzondering waar op geen enkele manier verbinding mee te maken is met die nieuwe firmware.

Het modem heb je al gereset maar heb jij jouw extender ook gereset?  Is het mogelijk om de oorspronkelijke installatie helemaal opnieuw te doen? Een frisse start, zeg maar.


Ik had alles al gedaan en geprobeerd maar het terug zetten van de update van de V10a heeft er voor gezorgd dat ook de Tp link en de Easy het weer doen erg fijn 

Dus het probleem zat wel degelijk in de update @Erwin_ 


Aan de ene kant ben ik blij. Maar ook jammer dat we nu niet kunnen testen met die TP link, @Roos79 . :-)

 


@Erwin_ Alles was al geprobeerd het zat dus net als de easy in de update 

Hopelijk in de volgende update geen gedoe  want de tp link is ook geschikt voor mesh netwerk 

Had juist een toekomst bestendigde gekozen enkele maanden terug toen ik hem kocht


Mesh is bij elke fabrikant anders hoor. Dat werkt alleen tussen apparaten van hetzelfde merk.

Maar mesh heeft niets met dit probleem te maken. Deze WiFi repeater hoor gewoon te kunnen verbinden.


Hier nog iemand met een TP-Link repeater die niet meer werkt:

https://forum.kpn.com/thuisnetwerk-72/tp-link-650re-v1-wifi-extender-werkt-niet-meer-sinds-v10a-update-547024


@Nick83 Mijn ouders hebben ze uit t stopcontact gehaald daar werkte het ook niet meer.

Dus idd ik ben niet de enige met zulke problemen