Skip to main content

Hallo klantenservice,

Mijn verbinding is weggevallen omdat ik mijn Experia Box niet voor 3 september heb herstart.  
Helaas is de verbinding niet hersteld nadat ik vervolgens de Experia Box alsnog heb herstart.

Wat moet ik doen om de verbinding weer te herstellen en de Experia Box modem te updaten ?

Op do 2 sep. 2021 om 11:45 schreef KPN <campagne@kpn.com>:

...

We hebben geprobeerd uw modem (Experia Box) te updaten. Maar dat is helaas nog niet gelukt. Dit komt waarschijnlijk doordat uw modem uitstond of geen goede verbinding had. Of omdat u een eigen modem gebruikt. Lees hieronder wat u moet doen om de update alsnog te ontvangen.

Zet uw Experia Box aan Of start deze een keer opnieuw op. Dan krijgt uw modem alsnog de update. Na maximaal 5 minuten is de update klaar als het Internet/Online lampje groen knippert of brandt. Doet u dit niet voor 3 september 2021? Dan valt uw verbinding weg.

...

Hoi @Array, lastig dat je verbinding het niet meer doet nu je de update gemist hebt. Goed dat je aan de bel trekt!

Als je graag direct contact hebt, kan je gerust bellen (via 0800-0402) of chatten met onze klantenservice. Onze collega's daar helpen je dan meteen verder. Via het forum zijn we een tikje minder snel, maar helpen we je ook met alle plezier. Als je dat wilt, vul je dan je forumprofiel zo volledig mogelijk in, en geef je hier een seintje zo gauw je dat hebt gedaan? Dan helpen we je verder.


Hallo @Alexandra, dank je voor je aanbod om te helpen, ik heb mijn forumprofiel ingevuld.

Voorlopig kunnen wij internet van Ziggo en onze mobiele telefoons als back-up gebruiken.  


@Array Geen probleem, en fijn om te horen, dan zit je in ieder geval niet helemaal zonder verbinding. Ik heb een nieuw modem voor je aangevraagd om je huidige modem te vervangen, op die manier herstellen we je verbinding. Het nieuwe modem ligt vanaf woensdagmiddag klaar op het servicepunt in je buurt. Je kunt je oude modem daar in een willekeurig doosje inleveren en krijgt het nieuwe dan meteen mee. Ik stuur je de details toe in een privébericht. 

Laat hier in je topic maar weten of het allemaal is gelukt en of je verbinding het weer doet!


Hallo @Alexandra, dank je voor de vlotte re(actie), de oude modem settings heb ik veiliggesteld.

Ter info: ik had deze vraag ook gesteld in een reply op de mail van KPN <campagne@kpn.com>.


Hallo @Alexandra, dank je voor de vlotte re(actie), de oude modem settings heb ik veiliggesteld.

Ter info: ik had deze vraag ook gesteld in een reply op de mail van KPN <campagne@kpn.com>.

Dat is geen probleem, en graag gedaan! Ik hoor wel of alles gelukt is met het nieuwe modem.


Hallo @Alexandra, dank je voor de nieuwe KPN Box 12, de internet en telefoon verbinding is weer hersteld.

Ik heb alleen het ssid en wachtwoord gewijzigd en nog geen oude modem settings hoeven te configureren.


Hallo @Alexandra, dank je voor de nieuwe KPN Box 12, de internet en telefoon verbinding is weer hersteld.

Ik heb alleen het ssid en wachtwoord gewijzigd en nog geen oude modem settings hoeven te configureren.

Graag gedaan! Dat klinkt goed, alles is dus ook gelukt met de settings? Je weet ons hier op het forum te vinden als we iets voor je kunnen doen.