Skip to main content
Antwoord

Updaten van MyPhotoFun app lukt niet. FTPprotocol voor update wordt geblokkeerd

• June 17, 2025
  • 4 reacties
  • 62 keer bekeken

• Nieuwkomer

Voor het maken van een fotoboek bij MyPhotoFun gebruik ik naar grote tevredenheid hun app op mijn MacBook Air. Echter het updaten van hun app lukte niet en de helpdesk berichtte dat de laatste update van KPN het FTPprotocol voor update bestanden standaard blokkeert. 

Over de oplossingen heb ik op het forum gelezen maar daar kom ik met mijn 77 jaar niet uit. Ik ben al heel lang klant bij KPN, en vind eigenlijk dat ze me daar op afstand mee moeten helpen. Ik belde en kreeg een medewerkster die nog nooit van FTP bestanden had gehoord. Het forum is voor mij te ingewikkeld. Kortom:

Ik zou het liefst willen dat KPN het  telefonisch met mij op afstand in mijn modem in orde maakt.

Hoe pak ik dat aan. 

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@66 en welkom bij de KPN Community. Begrijpelijk dat je opziet tegen al die technische dingen als je hier niet veel ervaring mee hebt.

Heb je een kennis, familielid of vriend die handig is met dit soort zaken? Die kun je ook vragen om je hiermee te helpen. 
Als dat geen optie is kun je ook een belafspraak met ons maken. Mijn collega kan op afstand met je meekijken, met jouw toestemming. Hopelijk is het dan snel opgelost. 

4 reacties

• June 17, 2025

Kun je de website http://192.168.2.254 openen? Daarop moet je inloggen. Heb je dat op deze site wel eens gedaan in het verleden? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 17, 2025

ja maar vind ik toch te ingewikkeld

• June 17, 2025

ja maar vind ik toch te ingewikkeld

Lukt het om in te loggen? 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 18, 2025

Hi ​@66 en welkom bij de KPN Community. Begrijpelijk dat je opziet tegen al die technische dingen als je hier niet veel ervaring mee hebt.

Heb je een kennis, familielid of vriend die handig is met dit soort zaken? Die kun je ook vragen om je hiermee te helpen. 
Als dat geen optie is kun je ook een belafspraak met ons maken. Mijn collega kan op afstand met je meekijken, met jouw toestemming. Hopelijk is het dan snel opgelost.